logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۷۷۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه کمیته ایمنی راه‌‌های زنجان عنوان شد؛

اخطار استاندار زنجان به معادن متخلف دارای تناژ بار اضافی

اخطار-استاندار-زنجان-به-معادن-متخلف-دارای-تناژ-بار-اضافی
استاندار زنجان گفت:شرکت‌‌ها و معادنی که بار با تناژ بالا را حمل می‌‌کنند، باید پاسخگو باشند.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه کمیته ایمنی راه‌های استان زنجان، با تقدیر از کاهش تلفات تصادفات در جاده‌های استان زنجان، اظهار داشت: در خصوص حل مشکل جاده دانشگاه زنجان نامه‌‌ای به وزیر راه نوشته شد و ایشان دستور رسیدگی به این موضوع را داده‌‌اند.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان مسئول این پروژه می‌شود، ادامه داد: این پروژه از اختیار اداره کل راهداری و حمل‌و‌‌نقل جاده‌ای استان خارج می‌شود.

این مقام مسئول برضرورت حل مشکلات جاده‌ای استان تاکید کرد و گفت: مشکل حوزه انتطامی قیدار به همدان که به استاندار همدان اطلاع داده می‌شود.

استاندار گفت: جلسات ایمنی راه‌های استان باید به صورت منظم برگزار و آمارها از روز قبل در اختیار اعضای جلسه قرار گیرد تا تحلیل درستی از وضعیت استان در زمینه تصادفات داشت.

حقیقی برضرورت تشکیل کمیته شهرستانی ایمنی راه‌‌ها تاکید کرد و گفت: باید جلسه استانی به صورت مشترک با هشت شهرستان و با سیاست واحد برگزار شود.

وی با بیان اینکه با هدفگذاری میزان تلفات کاهش یابد، افزود: باید بسته عملیاتی طراحی شود تا میزان تصادفات و آمار فوتی‌ها در جاده‌های استان کاهش یابد.

استاندار زنجان گفت: اگر اجرای اهدای کلاه ایمنی منجر به کاهش تصادفات و تلفات می‌شود باید اجرایی شود اما باید تمام موضوعات به ویژه همکاری مردم در کاهش تصادفات مورد توجه برنامه‌های استان قرار گیرد.

حقیقی ادامه داد: در این بسته عملیاتی باید اهداف نزدیک مورد توجه باشد تا برخی مشکلات از جمله در محورهای شهرستان خدابنده حل شود.

وی کنترل راه‌ها از طریق سیستم‌های مکانیزه را مورد تاکید قرار داد و گفت: مشارکت مردم در برقراری ایمنی ضروری است و باید در هفته ایمنی این مصداق‌ها به مردم ارائه شود.

این مقام مسئول در خصوص حل مشکل اضافه تناژ در جاده‌های استان، برضرورت حل این مشکل از سوی سازمان صمت تاکید کرد و گفت: باید شرکت‌هایی که اقدام به بارگیری اضافی می‌‌کنند مورد مواخذه قرار گیرند نه رانندگانی که تنها بار را حمل می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر