logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۷۷۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پسماندهای شهرک روی زنجان بعد از یک مرحله فرآوری به محل جدید انتقال می‌یابد/ درآمد حاصل از پسماندها در داخل استان هزینه می‌شود

پسماندهای-شهرک-روی-زنجان-بعد-از-یک-مرحله-فرآوری-به-محل-جدید-انتقال-می‌یابد-درآمد-حاصل-از-پسماندها-در-داخل-استان-هزینه-می‌شود
رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به وضعیت پسماندهای شهرک روی گفت: پسماندهای دپو شده شهرک روی بعد از یک مرحله فرآوری به محل جدید منتقل می‌شوند.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پسماندهای موجود دپو شده شهرک روی اظهار کرد: پسماندهای موجود در شهرک روی مواد اولیه کارخانجات روی داخل شهرک خواهد بود که بعد از اقدامات زیست محیطی به داخل کارخانجات تزریق خواهد شد.

وی بیان کرد: خروجی فرآوری پسماندها قرار است به محل دیگری که تعیین شده منتقل شود که عناصر سنگین بسیار پایین تر از این پسماندهای فعلی است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه سازمان صمت به عنوان ناظر و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی نیز به عنوان مجری هستند، ابراز کرد: با تفاهمی که استانداری با سازمان برنامه و بودجه داشته این پسماندها داخل شهرک روی به داخل کارخانجات تزریق خواهند شد.

وی گفت: در شورای برنامه ریزی مصوب شده که درآمد حاصل از این پسماندها به سازمان برنامه و بودجه استان برود که قرار است پروژه‌های از محل درآمد این پسماندها تعریف شود.

فغفوری با بیان اینکه درآمد حاصل از پسماندهای شهرک روی برای سازمان صمت نیست، عنوان کرد: این درآمدها برای استان بوده که با نظر شورای برنامه ریزی که در راس آن استاندار است، در استان هزینه خواهد شد.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر