logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۷۶۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف زنجان:

هیچ برنامه ای برای بازگشایی تالارهای پذیرایی وجود ندارد

هیچ-برنامه-ای-برای-بازگشایی-تالارهای-پذیرایی-وجود-ندارد
رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه کرونا همچنان میدانداری می‌کند، گفت: تاکنون هیچ دستورالعملی مبنی بر بازگشایی تالارهای پذیرایی صادر نشده و تالارها کماکان تعطیل بوده و مجوز فعالیت ندارند.

سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: تالارهای پذیرایی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به دلیل ممنوعیت برگزاری برنامه‌های تجمعی، تعطیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بعد از پایان ماه صفر، برگزاری مراسم و جشن‌های عروسی آغاز می‌شود، این موضوع موجب نگرانی ستاد کرونا شده که نیاز به تدبیر و تصمیم‌گیری دارد.

موسوی با بیان اینکه مردم در فصل بهار و تابستان، مراسم عروسی را در باغ‌ها و یا مکان‌های دیگر برگزار می‌کردند، گفت: در فصل پاییز به دلیل سرمای هوا امکان برگزاری مراسم در باغ‌ها وجود ندارد و ممکن است برخی مردم، مراسم خود را در منازل برگزار کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه برگزاری مراسم در منازل، خطرناک بوده و سرایت ویروس را افزایش می‌دهد، گفت: این امر، نیازمند مدیریت صحیح از سوی متولیان است.

وی ابراز کرد: به نظر می‌رسد برای جلوگیری از خطر برگزاری مراسم در منازل اگر با 50 درصد ظرفیت و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، مجوز فعالیت به تالارها داده شود، بهتر باشد.

موسوی با تاکید بر اینکه تالارها تا اطلاع ثانونی تعطیل هستند، تصریح کرد: هر خبری مبنی بر بازگشایی تالارهای پذیرایی بعد از پایان ماه صفر را تکذیب می‌کنم چرا که آغاز فعالیت تالارها منوط به تصویب و اعلام ستاد استانی کرونا است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر