logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۷۶۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبرداد

توزیع 4500 بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجانی+ فیلم

توزیع-4500-بسته-معیشتی-در-بین-نیازمندان-زنجانی+-فیلم
فرمانده سپاه ناحیه زنجان از توزیع 4 هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان خبرداد و گفت: ارزش هر بسته 500 هزار تومان است.

به گزارش موج رسا; محسن سهندی امروز در جمع خبرنگاران در مورد توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح کمک همدلی و مواسات اظهار کرد: در این مرحله از کمک همدلی و مواسات بسیج شهرستان زنجان 4 هزار و 500 بسته معیشتی که ارزش هر بسته حدود 500 هزار تومان است در بین محرومان توزیع می‌شود.  

وی با بیان اینکه این بسته ها توسط بسیجیان شهرستان زنجان٬ ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و حسینیه اعظم زنجان جمع آوری شده است عنوان کرد: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار زنجان توزیع می‌شود.  

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید براینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز حدود 68 هزار بسته غذایی توسط بسیجیان شهرستان زنجان تهیه و در بین افراد نیازمند توزیع شده است گفت: گروه‌های جهادی از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا وارد کار شدند و تا به امروز 2 میلیون ماسک تولید کرده و به مراکز بهداشتی تحویل دادند.

وی با بیان اینکه بخشی از ماسک های تولید شده در مناطق کم برخودار توزیع شد عنوان کرد: در حال حاضر نیز کارگاه‌های تولید ماسک و لباس‌های ایزوله گروه های جهادی فعالیت می‌کنند./ع

زنجان

کمک معیشتی

کمک معیشتی

زنجان

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر