logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۷۶۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

سفر رئیس مجلس به منطقه سیستان / بازدید قالیباف از طرح انتقال آب به ۴۶ هزار هکتار اراضی دشت سیستان

سفر-رئیس-مجلس-به-منطقه-سیستان-بازدید-قالیباف-از-طرح-انتقال-آب-به-۴۶-هزار-هکتار-اراضی-دشت-سیستان-
رئیس مجلس شورای اسلامی از طرح انتقال آب به ۴۶ هزار هکتار اراضی دشت سیستان بازدید و از نزدیک باکشاورزان دیدار کرد.

به گزارش موج رسا; محمد باقر قالیباف در ادامه سفر سه روزه به سیستان و بلوچستان،  به صورت میدانی بر طرح‌ها و پروژه‌های این استان نظارت خواهد کرد و همچنین به صورت رو در رو با مردم گفتگو و در جریان مشکلات آنها قرار خواهد گرفت.

قالیباف که روز گذشته سفرش را از چابهار آغاز کرده است و بعد از سفر به سراوان و ایرانشهر صبح امروز وارد شهرستان زابل در شمال سیستان و بلوچستان شد.

بررسی و نظارت میدانی بر طرح‌های نیمه تمام در سیستان و بلوچستان مهمترین برنامه رئیس مجلس شورای اسلامی در استان است.

در این سفر محمدباقر قالیباف به بررسی آخرین وضع طرح 46 هزار هکتاری آبیاری اراضی دشت سیستان، ایجاد کارخانه استخراج مس و صنایع تبدیلی با توجه به ذخیره گاه آن در منطقه سیستان با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، وضع بازارچه های مرزی، کارخانه لاستیک، پروژه گازرسانی، شبکه آب و فاضلاب، جاده های مواصلاتی شهری و روستایی بزرگراه زابل_زاهدان، راه آهن چابهار-زاهدان-زابل-مشهد، کمربند سبز، وضعیت مبلمان شهری و حاشیه شهر، طرح رزاق و ساماندهی تراکتورهای مرزی، چاه نیمه ها و لایروبی انهار، آب پایدار آشامیدنی و کشاورزی، محیط اختصاصی علمی و تفریحی برای بانوان، خواهند پرداخت.

رئیس مجلس صبح امروز ‌در محل اجرای پروژۀ آب‌رسانی 46 هزار هکتاری در زابل حضور یافت و ضمن ‌بررسی اشکالات متعدد اجرایی و عملیاتی پروژه، بی‌واسطه با کشاورزان بومی منطقه گفت وگو کرد.

‌قالیباف در واکنش به سخنان پیرمرد معترض زابلی درباره این پروژه گفت: حق با شماست پدرجان؛ اشکالاتی که می‌گویید به اجرای طرح  آبرسانی وارد است. برای پیگیری همین گلایه‌ها اینجا هستیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر