logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۷۶۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

کمبود پزشک عمومی در استان زنجان/ پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته نمی‌شود

کمبود-پزشک-عمومی-در-استان-زنجان-پروتکل‌های-بهداشتی-جدی-گرفته-نمی‌شود
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مورد تاثیر محدودیت یک هفته ای در روند شیوع کرونا گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته نمی‌شود و محدودیت یک هفته‌‌ای نیز تاثیر چندانی در روند شیوع کرونا نداشته است.

به گزارش موج رسا; علیرضا آرمانی کیان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که از حداقل امکانات در تریاژ بیماران کرونایی استفاده کنیم اظهار کرد: در کنار خدمات رسانی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی به سایر بیماران مانند بیماران قلبی و غیره نیز خدمات رسانی خوبی می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیریت کردن خدمات رسانی به بیماران یکی از اصلی ترین موضوعی است که مطرح می‌شود و خدمات رسانی به بیماران کرونایی نمی‌تواند مانعی برای ارائه خدمات به سایر بیماران باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مورد مطرح شدن موضوع کمبود پزشک عمومی در شهرستان خدابنده عنوان کرد: در حال حاضر در خدابنده سه پزشک تب متخصص فعال وجود دارد.

وی بیان کرد: خدابنده در ابتدا یک پزشک متخصص اورژانس داشت که امسال دو پزشک نیز به مراکز درمانی این شهرستان اضافه شد.

آرمانی کیان با بیان اینکه مشکل کمبود پزشک عمومی موضوع استانی بوده و تنها برای خدابنده نیست افزود: در حال حاضر مشکل کمبود پزشک در شهرستان خدابنده حاد نیست.

وی در خصوص وضعیت شیوع کرونا و تاثیر محدودیت‌های یک هفته‌ای بیان کرد: محدودیت یک هفته متاسفانه در روند شیوع بیماری کرونا تاثیر چندانی نداشته و اکثر مردم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه مردم باید به رعایت موارد بهداشتی بیشتر توجه کنند گفت: به دلیل روند شیوع بیماری محدودیت نیز ادامه دارد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر