logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۷۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

رایزنی ورزش و جوانان استان زنجان با صاحبان صنایع/ اعتماد صنایع را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم

رایزنی-ورزش-و-جوانان-استان-زنجان-با-صاحبان-صنایع-اعتماد-صنایع-را-بی‌پاسخ-نمی‌گذاریم

مدیرکل  ورزش و جوانان استان زنجان از رایزنی با صنایع برای حمایت از تیم‌های ورزشی خبر داد.

علی جوان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای را برای حوزه جوانان در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: ما در حال حاضر فعالیت‌ها را به روزتا کشانده‌ایم و برای تمامی روستاهای استان برنامه داریم.

وی با یادآوری اسنکه ورزش ما بعد از چندین سال به روستاها رفت، افزود: در حوزه جوانان نیز در حال ایجاد تشکیلاتی در روستاها هستیم و جوانان روستایی را بیشتر از اینها وارد میدان کنیم.

مدیرکل  ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در حال گسترش سازمانهای مردم نهاد و عضویت روستاییان در آنها هستیم، خاطرنشان کرد: در مناسبت‌ها و اعیاد نیز سعی خواهیم کرد از ظرفیت جوانان روستایی نیز استفاده کنیم.

وی در مورد مشکلات تیم‌های لیگ برتری زنجان از نظر اسپانسر مالی گفت: برای حمایت از تیم‌های لیگ برتری نیز برنامه‌ریزی کردیم و سعی می‌کنیم مشکلات را به زودی حل کنیم.

جوان با اشاره به اینکه با صاحبان صنایع برای حمایت از تیم‌ها رایزنی خواهیم کرد، عنوان کرد: با شرکت‌های دولتی و خصوصی بزرگ نیز برای حمایت از ورزش گفت‌وگو می‌کنیم تا این مشکل بزرگ در استان حل شود.

وی با بیان اینکه صنایع کمتر در ورزش زنجان ظاهر شدند، ادامه داد: در حال آسیب‌شناسی و برطرف کردن مشکلات هستیم تا صنایع به ورزش اعتماد کنند و به طور یقین ورزش نیز پاسخ این اعتماد را خواهد داد.

مدیرکل  ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت: با تصمیم مجلس شورای اسلامی از لحاظ مالیاتی کمک‌های خوبی به ورزش خواهد شد و امیدواریم اتفاقات خوبی در ورزش استان اتفاق بیفتد.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر