logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۷۵۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

ادعای اعزام زائران به پیاده روی اربعین توسط سپاه و بسیج کذب است/ استفاده از ظرفیت مواکب در رزمایش کمک مومنانه

ادعای-اعزام-زائران-به-پیاده-روی-اربعین-توسط-سپاه-و-بسیج-کذب-است-استفاده-از-ظرفیت-مواکب-در-رزمایش-کمک-مومنانه
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان زنجان گفت:حرکت به سمت کشور عراق در قالب پیاده روی اربعین ممنوع بوده و هزینه راهپیمایی اربعین در راستای محرومیت زدایی صرف شود.

به گزارش موج رسا; سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)با اشاره به اینکه در لغو مراسم پیاده روی اربعین امسال صرفا موضوع مهم تامین و تضمین سلامت زائران مدنظر مسئولان امر بوده است، اظهار کرد: تمام مرزهای چهارگانه کشور به سمت عراق مسدود بوده و عراق از ورود زوار خارجی جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح ثبت نام و اعزام برخی موکب ها و زائران به کشور عراق توسط سپاه و بسیج شایعه بوده و گمانه زنی ها در این مورد کذب محض است، بیان کرد: سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان هیچگونه فراخوانی برای اعزام زائران به کشور عراق نداشته و ثبت نامی در این زمینه صورت نگرفته است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین ستاد ملی کرونا برنامه راهپیمایی نمادین در شهرستان ها را ممنوع کرده است و هرگونه پذیرایی در موکب ها ممنوع است.

طهماسبی در ادامه به استفاده از ظرفیت موکب های حسینی در راستای اجرای هرچه بهتر رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: ظرفیت عظیمی که در مواکب حسینی استان وجود دارد در راستای کمک به معیشت افراد محروم به ویژه اقشار آسیب دیده از کرونا جهت گیری شده است.

وی در پایان یادآور شد: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در دهه پایانی ماه صفر در استان زنجان اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری بسیج

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر