logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۷۵۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان خبر داد

افزایش ماموریت های اورژانس با شیوع دوباره کرونا در زنجان

افزایش-ماموریت-های-اورژانس-با-شیوع-دوباره-کرونا-در-زنجان
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان با اشاره به افزایش ماموریت اورژانس در سطح استان گفت: ماموریت اورژانس با شیوع دوباره کرونا افزایش یافته است.

اصغر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه با افزایش تعداد بیماران کرونایی ماموریت‌های اورژانس نیز در زنجان افزایش یافته است اظهار کرد: سه کد اورژانس در زنجان در انتقال بیماران کرونایی به مراکز درمانی فعالیت دارند.

وی با تاکید براینکه فعالیت کدهای کرونایی به شدت افزایش یافته است تصریح کرد: آمار تعداد مبتلایان تکنسین‌های اورژانس به بیماری کرونا روز به روز افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: متاسفانه بیشتر این افراد که به بیماری کرونا مبتلا  شدند، حال خوبی ندارند.

جعفری با تاکید براینکه علائم بیماری کرونا افزایش یافته است ابراز کرد: مردم باید به موارد بهداشتی و پروتکل‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: در کنار ماموریت‌ اورژانس در انتقال بیماران کرونایی به مراکز درمانی، سایر ماموریت‌ها اعم از انتقال مجروحین تصادفات و سایر بیماران به صورت مرتب انجام می‌شود.

رئیس مرکز اورژانس استان زنجان افزود: ماموریت‌های اورژانس به صورت مرتب و بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود اما اخیر به دلیل افزایش شیوع تعداد ماموریت‌های اورژانس رو به افزایش است.

وی از فعال بودن اورژانس هوایی در استان زنجان بیان کرد: منطقه‌ای از استان نیاز به اورژانس هوایی باشد در کمترین زمان اقدام می‌شود.

جعفری با بیان اینکه در هر شهرستان‌ نیز یک کد در انتقال بیماران کرونایی فعالیت دارد افزود: بقیه پایگاه‌های اورژانس در انتقال سایر بیماران و مصدومان حوادث فعالیت می‌کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر