logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۷۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اقتصادی استاندار زنجان:

سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان مقصر عدم نظارت بر بازار زنجان است/ شفافیتی وجود ندارد

سازمان-حمایت-از-حقوق-مصرف-کنندگان-مقصر-عدم-نظارت-بر-بازار-زنجان-است-شفافیتی-وجود-ندارد-
معاون اقتصادی استاندار زنجان با تایید عدم شفافیت قیمت کالاها در بازار استان زنجان گفت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در شفافیت قیمت کالاها هیچ اقدامی نمی‌کند.

محمدرضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد نوسانات قیمت‌ها در بازار زنجان اظهار کرد: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در خصوص قیمت گذاری کالاها اقدامی نمی‌کند.  

وی تصریح کرد: سازمان صمت نیز وظیفه دارد قیمت کالاهایی که سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرده را در بازار بررسی کرده و اگر خارج از قیمت اعلامی سازمان حمایت باشد برخورد قانونی انجام دهد.  

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه جایگاه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان زنجان خالی است افزود: شفافیتی در قیمت کالاها در استان زنجان وجود ندارد.  

وی با تاکید براینکه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان باید اعلام کند که چه نظارت و اقدامی بر بازار انجام می‌دهد عنوان کرد: باید مشخص شود این سازمان چه نقشی در بازار دارد آیا به وظیفه خود عمل کرده است یانه؟  

آبی‌پور افزود: جایگاه این سازمان در استان زنجان به هیچ عنوان دیده نشده و باید این سازمان قیمت‌ کالاهای پرمصرف را در بازار شفاف سازی کند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر