logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۷۵۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرمربی تیم کشتی زنجان:

در صورت حمایت مالی در دور برگشت لیگ برتر با قوت ظاهر می‌شویم

در-صورت-حمایت-مالی-در-دور-برگشت-لیگ-برتر-با-قوت-ظاهر-می‌شویم
سرمربی تیم کشتی شهدای زنجان گفت: این تیم به‌رغم تمام مشکلات در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور، نتایج راضی‌کننده‌ای داشت اما در صورت جذب و حمایت اسپانسر مالی، قول می‌دهم که در دور برگشت رقابت‌ها خیلی بهتر از این ظاهر شویم.

محمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه قرار نبود تیم زنجان در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کند، اظهار داشت: با انصراف تیم بجنورد و به دلیل اینکه تعداد تیم‌ها در یکی از گروه‌ها کم می‌شد، تیم شهدای زنجان در این مسابقات شرکت کرد.

وی خاطرنشان کرد: یک گروه از 4 تیم و گروه دیگر از 3 تیم، تشکیل می‌شد و به همین دلیل، طی تماس مسئولان فدراسیون، ما نیز مجبور شدیم یک تیم به این مسابقات اعزام کنیم.

سرمربی تیم کشتی شهدای زنجان گفت: از آنجایی که برخی تیم‌ها با هزینه‌های بالای 4 میلیارد تومان، بسته شده و نفرات اول تا دهم کشور به این تیم‌ها رفته بودند، ورزشکاری نمانده بود که وی را جذب کنیم.

وی اظهار داشت: کشتی‌گیران تیم زنجان به صورت رایگان آمدند و در مسابقات شرکت کردند و در واقع، تیم را یک‌شبه جمع کرده بودیم.

نادری با بیان اینکه دستمان باز نبود که بهترین کشتی‌گیران را جذب کنیم، تصریح کرد: کشتی‌گیران مطرح از چندین ماه قبل، قرارداد خود را بسته و تمریناتشان را نیز آغاز کرده بودند.

سرمربی تیم کشتی شهدای زنجان خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، باشگاه‌های زنجان تعطیل بود و کشتی‌گیران ما تمرین هم نداشتند و به همین دلیل نتوانستیم با 100 درصد توان در این رقابت‌ها به میدان برویم.

وی گفت: با تمام شرایط موجود، به مسابقات اعزام شدیم و در برابر تیم فرش ایران مشهد به برتری رسیدیم و در مجموع تا حدودی از کشتی‌گیرانمان راضی هستیم.

نادری با بیان اینکه در بعضی اوزان، فوق‌العاده ظاهر شدیم، افزود: در وزن‌های 97 و 70 کیلوگرم، ورزشکاران ما فوق‌العاده ظاهر شده و کشتی‌های خوبی داشتند و ورزشکاران سرشناسی را شکست دادند.

وی اظهار داشت: در بقیه اوزان نیز کشتی‌گیران تیم ما به دلیل نداشتن تمرینات مناسب، 3 دقیقه اول را خیلی سرحال بودند ولی به دلیل عدم آمادگی در 3 دقیقه دوم نمی‌توانستند ادامه دهند و مسابقه را واگذار می‌کردند.

نادری با بیان اینکه در دور برگشت رقابت‌ها از کشتی‌گیران زنجانی، بیشتر استفاده خواهم کرد تا توانایی آن‌ها را ثابت کنم، خاطرنشان کرد: چون ورزشکاران ما تمرین نکرده بودند پایه‌شان ضعیف بود که برای دور برگشت، جبران می‌کنیم.

وی گفت: از رئیس هیات کشتی استان زنجان که تمهیدات حضور تیم در لیگ برتر را فراهم کرد، قدردانی و تشکر می‌کنم.//آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر