logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۷۵۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

ضرورت انسجام داخلی در مقابل دشمنان/ دشمن به هیچ تعهدی پایبند نیست

ضرورت-انسجام-داخلی-در-مقابل-دشمنان-دشمن-به-هیچ-تعهدی-پایبند-نیست
امام جمعه زنجان با تاکید براینکه باید با انسجام کامل در برابر دشمن بایستیم تا دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام بماند گفت: دشمنان در قضیه برجام ثابت کردند که به امضای خود پایبند نیستند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های زنجان با اشاره به روند برگزاری نماز جمعه در استان زنجان اظهار کرد: اعضای ستاد نماز جمعه تمام همت خود را بکار بستند تا نماز با شرایط کامل پروتکل بهداشتی برگزار شود.

وی با تاکید براینکه همه نمازگزاران با ماسک و مهر شخصی در نماز جمعه شرکت می کنند، تصریح کرد: رعایت پروتکلهای بهداشتی برای همه نمازگزاران الزامی است.

امام جمعه زنجان با اشاره به حضور ننگین آمریکا در خلیج فارس افزود: بعد از حضور نیروهای تروریست آمریکایی در این منطقه شاهد جنایات متعدد از سوی آنها بودیم و شهادت نادر مهدوی یکی از این جنایات بود.

وی خاطر نشان کرد: از زمان حضور نیروهای تروریست آمریکایی، منطقه روی آرامش به خود ندیده است.

خاتمی به توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن در برهه های مختلف توطئه های مختلفی را به کار بسته است و امروز هم توطئه دشمن بیشتر در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و علمی است، مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۶ نسبت به این توطئه های دشمن هشدار داده بودند.

وی با بیان اینکه تاکنون دشمن از هیچ توطئه‌ای فروگذار نکرده است، عنوان کرد: دشمن اگر در زمینه ای ورود نکرده قطعا توانایی نداشته است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمن در زمینه جنگ سخت نیز با تحمیل جنگ هشت ساله تلاش کرد به اهداف خود برسد اما با وجود همه حمایت های شرق و غرب از صدام جنایتکار نتوانست کاری از پیش ببرد، افزود: در جنگ اقتصادی نیز دشمن تلاش دارد با بکارگیری مولفه های گوناگون بتواند بر بازار و اقتصاد کشورمان تاثیر بگذارد اما با هوشیاری مسئولان و مردم آگاه و با بصیرت این نقشه دشمن نیز به حول و قوه الهی بی ثمر خواهد شد.

وی به تلاش دشمن در ایجاد ناامنی در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن می خواهد با این توطئه آرامش را مردم کشور گرفته و خواسته‌های خود را بر کشورمان تحمیل کنند اما همه توطئه‌های آنها در سال‌های مختلف ۹۶، ۹۷ و ۹۸ توسط مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی نقش بر آب شد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه مردم زنجان همیشه در مقابله با توطئه های دشمنان پیشگام و پیشتاز بودند، بیان کرد: حضور مردم با بصیرت در صحنه های مختلف و به ویژه در سال های اخیر طوری بوده است که مقام معظم رهبری در بیانات خود از مردم زنجان به نیکی یاد کردند و فرمودند اعتراض و انتقاد جای خود را دارد ولی باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنیم این مردم زنجان بودند که پیشگام شدند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ اقتصادی وارد عمل شده است افزود: مقام معظم رهبری فرموند امروز کسی در زمینه اقتصادی کشور تلاش کند جهاد کرده است.

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه باید با انسجام کامل در برابر دشمن بایستیم تا دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام بماند افزود: دشمنان در قضیه برجام ثابت کردند که به امضای خود پایبند نیستند.

وی در ادامه به روز ۱۳ مهر مصادف با روز نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی چشم بیدار جامعه است و در تامین امنیت نقش بسیار ویژه ای دارد.

آیت الله خاتمی با تاکید براینکه زحمات نیروی انتظامی در تامین امنیت قابل تقدیر است عنوان کرد: در سایه امنیتی که در کشور ایجاد شده توانستیم به توسعه امروز در کشور برسیم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر