logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۷۵۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

28 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها جمع‌آوری شد

28-میلیارد-ریال-کمک‌های-مردمی-در-شور-عاطفه‌ها-جمع‌آوری-شد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه امروز آخرین روز جشن شور عاطفه‌ها است، گفت: تا پایان روز گذشته (10 مهرماه) در مجموع 28 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی تسط مردم نیکوکار و خیراندیش استان زنجان جمع‌آوری شده است.

هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جشن شور عاطفه‌ها از 22 شهریور آغاز شده و امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا کمک‌ها به صورت غیرحضوری جمع‌اوری شد که استقبال مردم از این روش نیز بسیار خوب بود و فقط یک روز در 27 شهریورماه، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به وصرت نمادین در شهر زنجان مستقر شد.

وی با بیان اینکه به دلیل مجازی شدن آموزش‌ها در پی شیوع بیماری کرونا، رویکرد اصلی و محوری امسال برای کمک‌های نقدی، خرید وسایل ارتباطی مانند تبلت و گوشی تلفن همراه برای دانش‌آموزان نیازمند و تحت پوشش است، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت متمرکز و ملی اجرا می‌شود و به هر میزانی که در هر استان جمع‌آوری شود، معادل همان مبلغ نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به مجموع کمک‌ها افزوده می‌شود.

صفری افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، قراردادی با شرکت تولیدکننده تبلت ایرانی منعقد کرده و علاوه بر کمک این نهاد انقلابی، شرکت تولیدکننده نیز به ازای هر تبلت، مبلغ 500 هزار تومان تخفیف اعمال کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه مرحله اول تبلت‌ها خریداری شده و فقط توزیع آن‌ها مانده است، گفت: 3210 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد استان بوده که حدود نیمی از آن‌ها از وسایل الکترونیکی بهره‌مند نیستند و با توجه به کمک‌های جمع‌آوری شده می‌توان این کمبود را پوشش داد.

وی افزود: تعداد دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد نیز 256 نفر هستند.

صفری تصریح کرد: مردم همچنان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و حوزه‌های الکترونیکی انجام دهند.

وی در خصوص روش‌های کمک مردم در این طرح گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند از طریق کد USSD به شماره #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شمارت کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت نسبت به اهدای کمک‌های خود اقدام کرده و یا به صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

صفری اظهار داشت: مردم استان زنجان در سال گذشته در جشن عاطفه‌ها 4 میلیارد تومان کمک کرده بودند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از اجرای پویش طرح همبازی با مشارکت اداره کل پست استان خبر داد و گفت: این طرح از 9 تا 11 مهرماه اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار در این طرح می‌توانند لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی، کیف، کتاب، تبلت و گوشی تلفن همراه و هرگونه وسایل مشابه را به باجه‌های ادارات پُست دهند تا اداره پست نیز به کمیته امداد تحویل داده و به دست نیازمندان و جامعه هدف برسد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر