logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۷۵۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات کشتی زنجان:

تعطیلی ایام کرونا، باشگاه‌های ورزشی را با ضررهای زیادی مواجه کرد

تعطیلی-ایام-کرونا،-باشگاه‌های-ورزشی-را-با-ضررهای-زیادی-مواجه-کرد
رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: تعطیلی ایام کرونا، باشگاه‌های ورزشی از جمله کشتی را با ضررهای زیادی مواجه کرده و با توجه به اینکه کرونا، بیماری ناشناخته‌ای است که روزبه‌روز هم پیشرفته و پیچیده‌تر می‌شود و حتی پزشکان نیز در درمان آن معطل مانده‌اند، مشخص نیست این تعطیلات تا چه زمانی ادامه داشته باشد که باشگاه‌ها را سر در گم می‌کند.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: باشگاه‌ها نباید در ایام کرونا تعطیل می‌شدند بلکه باید با برخی محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می‌دادند در حالی که این تعطیلات فعلاً ادامه دارد.

وی با اشاره به تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا خاطرنشان کرد: تسهیلاتی با درصد پایین برای جبران خسارت‌های مادی باشگاه‌ها در نظر گرفته بودند که برخی باشگاه‌های کشتی و مربیان فعال در آن‌ها ثبت‌نام کرده و از این وام، استفاده کردند.

محمدی در خصوص آمار مربوط به دریافت‌کنندگان تسهیلات، گفت: هیات کشتی، آماری ندارد و آمار ثبت‌نام و دریافت‌کنندگان تسهیلات در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است.

رئیس هیات کشتی استان زنجان با اشاره به شرکت تیم زنجان در مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: این تیم با نام شهدای زنجان در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر حاضر می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر از 9 تا 11 مهرماه در تهران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم کشتی آزاد زنجان در گروه الف با تیم‌های استقلال و دانشگاه آزاد اسلامی همگروه است.

محمدی افزود: تیم زنجان با تلفیقی از کشتی‌گیران بومی و غیربومی در این مسابقات شرکت می‌کند و امیدواریم نتایج شایسته‌ای حاصل شود.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر