logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۷۵۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله استان زنجان:

تمام مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شد

تمام-مطالبات-گندمکاران-استان-زنجان-پرداخت-شد
مدیرکل غله استان زنجان در مورد پرداخت مطالبات گندمکاران استان زنجان گفت: همه مطالبات گندمکاران استان زنجان که 813 میلیارد تومان بود، پرداخت شد.

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 20 درصد از مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت نشده بود اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که داشتیم توانستیم همه مطالبات باقی‌ مانده کشاورزان که حدود 160 میلیرد تومان بود را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه روند پرداختی‌ها خرید تضمینی بسیار مناسب بود تصریح کرد: کشاورزان نیز از روند پرداختی‌ها راضی بودند و امیدواریم سال آینده نیز روند پرداخت به همین روال باشد.

مدیرکل غله استان زنجان با تاکید بر اینکه خرید تضمینی گندم 355 هزار تن بوده است خاطر نشان کرد: از این میزان 320 هزار تن تضمینی بوده و نزدیک به 35 تن نیز توافقی است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مجموع قیمت گندم‌های خریداری شده 813 میلیارد تومان بود افزود: از این میزان 650 میلیارد تومان پرداخت شده بود و 160 میلیارد تومان باقی مانده نیز پرداخت شد.

ایزدی ابراز کرد: چند مرکز خرید تضمینی گندم هم اکنون فعال بوده و خرید تضمینی را انجام می‌دهند و اگر کشاورزی تمایل به تحویل گندم دارد می‌تواند گندم‌های خود را تحویل این مراکز دهد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر