logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۷۵۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

60 میلیون نفر با طرح جدید مجلس حمایت معیشتی می‌شوند

60-میلیون-نفر-با-طرح-جدید-مجلس-حمایت-معیشتی-می‌شوند
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جدید مجلس برای تامین کالاهای اساسی مردم گفت: 60 میلیون نفر با طرح جدید مجلس حمایت معیشتی می‌شوند.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح مجلس برای حمایت از معیشت مردم اظهار کرد: طرح مجلس در خصوص اختصاص کالا برگ برای تامین کالاهای اساسی، 60 میلیون نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه برای هر نفر 120 هزار تومان در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: با این حساب یک خانواده پنج نفره 600 هزار تومان حمایت معیشتی خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ گونه پول نقدی به مردم داده نخواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم با داشتن کارتهایی نسبت به خرید کالاهای اساسی اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دو فوریت این طرح تصویب شده خاطرنشان کرد: بعد از بررسی جزئیات و تصویب نمایندگان این طرح برای اجرا به دولت ابلاغ خواهد شد.

عضو کمیسیون صنیع مجلس با بیان  اینکه تصویب دو فوریتی این طرح نشانه عزم مجلس برای کاستن مشکلات معیشتی مردم است، تصریح کرد: مجلس یازدهم برای معیشت مردم حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

طاهری در خصوص ایراداتی که مرکز پژوهشهای مجلس به طرح مسکن گفت: ایرادات که مرکز پژوهشهای مجلس نسبت به طرح مسکن گرفته بود نیز برطرف شد.

وی بیان کرد: طرح جهش تولید مسکن هنوز در کمیسیون مربوطه است که بعد از رفع کامل ایرادات دوباره مطرح خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر