logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۷۴۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان خبر داد؛

جلوگیری از ورود مردم به آرامستان در زنجان/ قیمت مصوب ماسک 1300 تومان تعیین شد

جلوگیری-از-ورود-مردم-به-آرامستان-در-زنجان-قیمت-مصوب-ماسک-1300-تومان-تعیین-شد
فرماندار زنجان از توزیع ماسک در مدارس در بین دانش آموزان به قیمت یک هزار تومان گفت: قیمت مصوب ماسک در استان زنجان 1300 تومان تعیین شد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به محدودیت‌هایی که تا امروز داشتیم همچنان پابرجاست و تصمیمی مبنی بر افزایش محدودیت‌ها در زنجان نداریم اظهار کرد: اصناف فعال در استان زنجان باید موارد و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و قطعا با متخلفین حوزه بهداشت برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سیستم نظارتی افزایش یافته و بی‌تفاوتی مردم موجب افزایش نگرانی‌ها شده و اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند قطعا مشکلی نخواهیم داشت.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه بازرسی‌ها توسط اتاق اصناف و مرکز بهداشت زنجان بر فعالیت اصناف افزایش یافته است ابراز کرد: بازرسان هشدارهای رعایت موارد بهداشتی را می‌دهند و با کسانی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

وی با تاکید براینکه امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف مردم و اصناف فعال در زنجان نیازی به اعمال محدودیت‌ها نداشته باشیم بیان کرد: در حوزه آرامستان تصمیم برجلوگیری از ورود مردم به آرامستان گرفته شده است.

عسگری با اشاره به اینکه بازدیدی که از آرامستان زنجان داشتم شاهد برگزاری مراسمات در آرامستان بودیم خاطرنشان کرد: آرامستان به یکی از کانون‌های تهدید شیوع بیماری کرونا تبدیل شده است.

وی ابراز کرد: مراسمات تدفین در آرامستان با حضور افراد محدود و درجه یک آن هم با رعایت کامل موارد بهداشتی انجام می‌شود.

فرماندار زنجان خاطرنشان کرد: مردم زنجان همکاری خوبی با مراکز بهداشت و کنترل شیوع بیماری کرونا داشتند و انتظار ما این است که بعد از این نیز همکاری بسیار شایسته‌ای داشته باشند.

وی در مورد نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس زنجان افزود: شرایط مدارس خوب است و مشکلاتی را در مدارس داشتیم که بخشی از آنها با ورود خیرین برطرف شده است.

عسگری خاطرنشان کرد: ماسک‌های طبی مورد نیاز برای دانش آموزان با قیمت یک هزار تومان خریداری شده و مدارس به خانواده‌ دانش آموزان جهت تامین ماسک اطلاع خواهند داد.

وی با تاکید براینکه قیمت مصوب ماسک برای مردم نیز یک هزار و 300 تومان اعلام شده است گفت: اگر داروخانه‌ای قیمت مصوب را رعایت نکند برخورد قانونی انجام خواهد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر