logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۷۴۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

تشکیل 399 پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی استان زنجان

تشکیل-399-پرونده-قاچاق-در-تعزیرات-حکومتی-استان-زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشکیل 399 پرونده کالای قاچاق در تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد و گفت: ارزش ریالی این کالاها 235میلیارد ریال است.

مرتضی ممیزی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تشکیل پرونده‌ در حوزه کالا و خدمات در 6 ماهه نخست امسال اظهار کرد: در این حوزه یک هزار و 971 پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از 500 میلیون ریال تعیین شده است تصریح کرد: سال گذشته تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این حوزه 2 هزار و 348 پرونده بوده که 16 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه 399 پرونده نیز در حوزه قاچاق در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده که ارزش ریالی آنها 235 میلیارد ریال برآورد شده است افزود: سال گذشته تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این حوزه 305 پرونده بوده است.

وی با تاکید براینکه در شش ماهه نخست امسال تعداد پرونده های تشکیل شده در حوزه قاچاق کالا 22 درصد افزایش یافته است خاطرنشان کرد: بخشی از پرونده‌ها دست بررسی بوده و بخشی نیز مورد بررسی قرار گرفته و مختومه شدند.

ممیزی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا به امروز به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال گرانفروشی ثبت شده است عنوان کرد: تعداد پرونده های تشکیل شده در حوزه گرانفروشی 100 فقره بود که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی همچنین از تشکیل 20 پرونده در حوزه احتکار کالا در تعزیرات حکومتی استان خبرداد و خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای کشف شده بالای 5 میلیارد ریال بود که با عاملان احتکارکننده به صورت جدی برخورد می‌شود.

تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید براینکه امسال بیشتر کالاهای احتکار کشف شده کالاهای اساسی و لوازم خانگی بود عنوان کرد: در حوزه گرانفروشی نیز بیشترین تخلفات ثبت شده لوازم آرایشی و بهداشتی است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر