logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۷۴۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
سردار سپهر در اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج:

عرصه جنگ نرم را خالی نخواهیم کرد/مسئولان با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، مردم را در عرصه فضای مجازی یاری کنند

عرصه-جنگ-نرم-را-خالی-نخواهیم-کرد-مسئولان-با-راه-اندازی-شبکه-ملی-اطلاعات،-مردم-را-در-عرصه-فضای-مجازی-یاری-کنند
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نیازمند قوانین در بخش حقوقی فضای مجازی هستیم گفت: مسئولان اجازه ندهند رخنه دشمنان در فضای مجازی عرصه را بر ما تنگ کند.

به گزارش موج رسا; سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستصعفین در مراسم اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به تقارن چهلمین سالگرد دفاع مقدس و هشت سال جنگ‌تحمیلی با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: ما با توکل به خداوند و تاسی به دین اسلام و هدایت و امامت امام عزیز و نیز تکیه به مردم قهرمان، ایستاده و پای به رکاب رهبری و شریعت که در چهل سال انقلاب امام خود را تنها نگذاشتند، در برابر دشمن با تمام هستی خود ایستاده، از انقلاب دفاع و اسلام و انقلاب را یاری کردند.

وی افزود: امروز در نبرد جنگ نرم با دشمن و مبارزه گفتمان ها، اندیشه ها ، باورها و اعتقادات به امام خود، شهدا و بازماندگان شهدا، رزمندگان ، آزادگان و مستضعفان عالم قول می دهیم که در این عرصه جنگ نرم صحنه را خالی نخواهیم کرد.

سردار سپهر با اشاره به اینکه امروز شاهدیم در این رویداد علمی، هنری، فرهنگی و محتوایی که نوجوانان و جوانان، خواهران و برادران بسیجی شرکت کردند، دشمن ناامید شده و به عقب رانده خواهد شد عنوان کرد: برای تحقق دولت و تمدن اسلامی تلاش خواهیم کرد زیرا به خدا و امام باور داریم و صحنه را خالی نخواهیم کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اگر در دوران دفاع مقدس ما را بیشتر یاری می کردند می توانستیم در جنگ نقش های مضاعف تری را ایفا کنیم گفت: در دوران دفاع مقدس ایستادیم و نگداشتیم یک وجب از خاک کشور کم شود.

وی ادامه داد: مسئولان و کسانی که در قوه مقننه و مجریه مسئول راه اندازی شبکه ملی اطلاعات هستند امروز نظام، اسلام و بسیجیان را در این عرصه یاری کنند.

سردار سپهر خطاب به مسئولان اجرایی با اشاره به اینکه اجازه ندهید با دست خالی فرصت ها را از دست بدهیم، تصریح کرد: امروز حضور در فضای مجازی به شیوه و سبک زندگی تبدیل شده است و همه نیازمند رشد در این زمینه هستند.

جانشین رئیس سازمان بسیچ مستضعفین با بیان اینکه نگذاریم دشمنان بشریت و اسلام عرصه را بر مستضعفان تنگ کنند تاکید کرد: چشم امید مستضعفان عالم به دین اسلام و انقلاب است.

سردار سپهر با اشاره به اینکه افسران جنگ نرم در جمهوری اسلامی ایران نیازمند حمایت در زمینه زیرساخت ها و امکانات فنی هستند عنوان کرد: امکانات فنی، علمی و اندیشه ای در دانشگاه ها باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نیازمند قوانین در بخش حقوقی فضای مجازی هستیم گفت: اجازه ندهید رخنه دشمنان عرصه را بر ما تنگ کند، ما ایستاده ایم اما شما هم ما را یاری کنید.

سردار سپهر در پایان خاطر نشان کرد: قول می دهیم تعالی بیشتری را در زمینه تولیدات محتوای فضای مجازی به نمایش بگذاریم و از مسیولان می خواهیم در این مسیر افسران جنگ نرم را یاری کنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر