logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۷۴۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سردار شکارچی:

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تاثیر مثبتی در تولید محتوای سالم دارد/ این رویدادها باید مستمر باشد

رویداد-تولید-محتوای-دیجیتال-بسیج-تاثیر-مثبتی-در-تولید-محتوای-سالم-دارد-این-رویدادها-باید-مستمر-باشد
سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهاس مسلح در خصوص تاثیر رویداد سراسری تولید محتوای بسیج در تولید محتوای سالم در بستر فضای مجازی گفت: برگزاری، پایش و ارزیابی و همچنین شناسایی افراد صاحب نظر و خلاق در اینگونه رویدادها قطعا تاثیرات مثبتی در تولید محتوای سالم و کاربردی در فضای مجازی خواهد داشت.

به گزارش موج رسا; «سردار ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهاس مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص تاثیر رویداد سراسری تولید محتوای بسیج در تولید محتوای سالم در بستر فضای مجازی گفت: برگزاری، پایش و ارزیابی و همچنین شناسایی افراد صاحب نظر و خلاق در اینگونه رویدادها قطعا تاثیرات مثبتی در تولید محتوای سالم و کاربردی در فضای مجازی خواهد داشت.

 

وی برگزاری اینگونه رویدادها را لازم و ضروری دانست و افزود: بهتر است برپایی و برگزاری این قبیل رویدادها که موجب تولیدات سالم در فضای مجازی  میشود، استمرار داشته باشد.

 

سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف باید چگونه تیم‌ها و افراد برگزیده و برتر را حمایت کنند؟" گفت: هم باید نیازمندی‌های مادی این تیم‌ها و افراد و هم نیازمندی‌های معنوی آن‌ها را برطرف کرد.

 

سردار شکارچی در پایان افزود: باید یک انسجام بخشی بین این افراد بوجود آورد، آن وقت می‌توانند کارآمدی بالایی داشته باشند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر