logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۷۴۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تقابل دشمن در فضای مجازی ادامه مسیر جنگ تحمیلی است/ تلاش می کنند با دروغ و تحریف مردم ایران را از حرکت خود باز دارند

تقابل-دشمن-در-فضای-مجازی-ادامه-مسیر-جنگ-تحمیلی-است-تلاش-می-کنند-با-دروغ-و-تحریف-مردم-ایران-را-از-حرکت-خود-باز-دارند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تقابلی که دشمن در فضای مجازی پیش گرفته و تلاش می کند به شکل روانی و تمسک به دروغ و تحریف مردم ایران را باز دارد، ادامه همان مسیر دهه اول است و اکنون همان جبهه بعد از شکست در جنگ سخت رو به جنگ نرم اورده است.

به گزارش موج رسا; سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در یادواره شهیده زینب کمایی اظهار کرد: این یادواره در ایامی برگزار می شود که سالروز آغاز تجاوز رژیم بعثی به میهن اسلامی و دفاع مقدس است و در واقع اربعین این حماسه بزرگ فرا رسیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت برگزاری یادواره ها تصریح کرد: این حرکت ها باید تداوم داشته باشد تا نسل جوان ان را به عنوان چراغ راه داشته باشد و ما این را در دسترس جوانان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک حادثه بزرگ بود، گفت: ما هنوز نتوانستیم ایم از ظرفیت های انقلاب بر اساس منظومه فکری امامین انقلاب استفاده کنیم؛ این انقلاب ویژگی خاصی را در مقایسه دیگر نظام های مردم سالاری غربی دارد و این تفاوت ماهیتی انقلاب ما است.

سلیمانی ادامه داد: جنگ تحمیلی، تجزیه طلب ها در داخل و منافقانی که با پشتیبانی نظام سلطه در دهه اول می خواستند مانع الگو سازی حضرت امام (ره) شوند و تلاش کردند این الگو که مردم در همه موارد سالار خود باشند شکل نگیرد را به همگان شناساند.

علامرضا سلیمانی عنوان کرد: چندین دهه و حتی چندین قرن در این مملکت نظام سلطه سرمایه گذاری کرده بود و کشور را به یک وابسته و سرسپرده تبدیل کرده بود که با انقلاب این طرفیت از دست ان ها خارج شد و نظم طراحی شده و در هم تنیده شده آمریکایی ها از دست آن ها خارج شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تمرکز آمریکایی ها در دهه اول پیروزی انقلاب برای این بود که الگویی از انقلاب اسلامی شکل نگیرد و این الگو جدیدی در دنیاست و یک راه جدید است.

وی افزود: تقابلی که دشمن در فضای مجازی پیش گرفته و تلاش می کند به شکل روانی و تمسک به دروغ و تحریف مردم ایران را باز دارد، ادامه همان مسیر دهه اول است و اکنون همان جبهه بعد از شکست در جنگ سخت رو به جنگ نرم اورده است.

سلیمانی با بیان اینکه ما باید با تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت و با کنشگری با دشمن مقابله کنیم، افزود: زینب کمایی اول خودسازی کرد و بعد دیگر سازی می کند؛ در بیانیه گام دوم هدف تشکیل دولت اسلامی است که به معنای تکمیل مدل و الگوی مردم سالاری اسلامی در همه موارد است و باید در گام دوم جنبه هایی که تحقق پیدا نکرده در ابعاد مختلف تحقق پیدا کند و همه جنبه های مردم سالاری تحقق پیدا کند و دیگر جامعه پردازی و خود سازی و دیگر سازی و بعد از ان تشکیل تمدن اسلامی است؛ البته بحث تشکیل حکومت اسلامی حتما منحصر به خودسازی نبوده و فراتر از ان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: نظام سلطه تمام فشار و جنگی را که به کار گرفته تلاش می کند این مدل کامل نشود چرا که این پایان کامل نظام سلطه است؛ در همین اتفاقات اخیر فقط یک کشور ناشناخته با آمریکا همراهی کرد و این که دیگران همراهی نکردند معنای بزرگی دارد و حتی اروپایی ها برای حفط منافع خود همراهی نکردند، آعاز گر مبارزه در مقابل نظام سلطه جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امارات یک مجموعه شرکت بزرگ اقتصادی است که امریکایی ها چنگی بر آن انداخته اند و پدیده به عنوان ملت شکل نگرفته و هویتی ندارد، گفت: در دوران دفاع مقدس نیز، هم کشتی ها و مهمات را در امارات، کویت و بنادر سعودی پیاده می کردند.

سلیمانی رمز پیروزی ملت ایران در چهل سال گدشته تمسک به امامت و ولایت و در سایه ولایت عمل کردن دانست و گفت: خانواده شهیدی با وجود تقدیم چهار فرزند خود به انقلاب باز هم می گوید از انقلاب هیچ انتظاری ندارد و همچنان مدیون و بدهکار انقلاب است، اما عده ای که تفکرات لیبرالی دارند از هیچ خیانتی فروگذار نیستند و دشمن آن ها را جمهوری اسلامی معرفی می کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: در عاشورا کوفیان به میدان نیامدند و اگر آن روز مردم به امامشان  لبیک گفته بودند جهان اسلام مسیر دیگری را می گذراند و اکنون شرایط دیگری بود، اما امروز جمهوری اسلامی فرصت جدیدی را به بشریت و دنیا داده است.

غلامرضا سلیمانی بیان کرد: ما منکر مشکلات مردم نیستیم و همه ظرفیت های نظام باید برای حل این مشکلات به کار گرفته شود؛ ما باید شرایطی فراهم کنیم که مردم در کنار مسئولان برای حل مشکلات وارد میدان شوند.

وی با شاره به نقش فعالیت فرهنگی و جایگاه آن گفت: این مقام خیلی بالاتر از یک حکم حکومتی و نظامی است، ترور شهیده زینب کمایی با این رویکرد و راهبرد انجام شده است و با وجود اینکه نزدیک به ۳۷ سال از آن می گذرد فراموش نشده و این راه ادامه خواهد داشت.

منبع: صاحب نیوز

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر