logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۷۴۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در گفت‌وگو با موج رسا مطرح شد؛

انتقاد یک نماینده مجلس از فرار پزشکان مطرح و متخصص از زنجان/ مسئولان حوزه درمان پاسخگو باشند

انتقاد-یک-نماینده-مجلس-از-فرار-پزشکان-مطرح-و-متخصص-از-زنجان-مسئولان-حوزه-درمان-پاسخگو-باشند
نماینده مردم خدابنده در مجلس نسبت به فرار برخی پزشکان مطرح و متخصص از زنجان انتقاد کرد و گفت: مسئولان حوزه درمان استان باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند.

سید البرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت پروژه بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده اظهار کرد: در حاضر عملیات تکمیلی این بیمارستان انجام می‌شود و پروژه متوقف نیست.

وی از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی این بیمارستان خبرداد و تصریح کرد: بحثی که در حال حاضر وجود دارد این است که برای تکمیل این بیمارستان در بخش تاسیسات نیاز به قرارداد جدید است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرعت اجرای این پروژه به گونه‌ای است که بهره‌برداری آن دو سال طول می‌کشد افزود: ادامه اجرای پروژه نیاز به انعقاد چندین قرارداد جدید دارد که هنور در این راستا اقدامی نشده است. 

وی در ادامه با تاکید براینکه هنوز برای تاسیسات، محوطه سازی، الحاقات ساختمان و... مطالعه‌ای انجام نشده است ابراز کرد: تا به امروز باید پیمانکار بعدی پروژه مشخص می‌شد که این موضوع را از مسئولان حوزه درمان پیگیر هستیم.

حسینی خاطر نشان کرد: تا به امروز اقدامی در خصوص انعقاد قرارداد‌های بعدی این پروژه انجام نشده و اسناد آنها باید آماده مناقصه می‌شد که متاسفانه در این راستا کم کاری اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده در حوزه درمان مشکلات زیادی دارد افزود: از مسئولان حوزه درمان استان درخواست داریم این وضعیت را بررسی کرده و مورد رسیدگی قرار دهند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه درمان در سطح استان مشکلات زیادی وجود دارد ابراز کرد: وضعیت استان در حوزه درمان چندان مطلوب نیست و سوالی که در این حوزه مطرح می‌شود این است که چه موضوعی باعث فرار چندین پزشک مطرح و متخصص از استان زنجان شد؟.

وی افزود: باید مشخص شود که چه عاملی باعث فرار این پزشکان شد، آیا امکانات داده نشده و یا ماندن این پزشکان در استان زنجان به ضرر چه کسانی تمام می‌شد؟ که در این راستا مسئولان حوزه درمان باید به این سوالات پاسخ دهند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر