logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۷۴۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبر داد؛

احتکار بیش از یک هزار حلقه لاستیک در زنجان/ 10 تن مواد شوینده قاچاق کشف شد

احتکار-بیش-از-یک-هزار-حلقه-لاستیک-در-زنجان-10-تن-مواد-شوینده-قاچاق-کشف-شد
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف هزارو 335 حلقه لاستیک احتکار شده به ارزش بیش از 7 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف اسماعیل زاده اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار و دپوی لاستیک خودرو توسط افرادی در شهر زنجان ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد فروشنده با دپوی لاستیک ها قصد فروش و یا عرضه آنها را ندارد که با هماهنگی مقام قضائی محل مورد نظر بازرسی و هزارو 335 حلقه لاستیک احتکار شده کشف شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ارزش ریالی لاستیک های کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از 7 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: پرونده تکمیلی به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

وی همچنین از کشف 10 تن مواد شوینده قاچاق به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال خبر داده است.

اسماعیل زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در محور " زنجان - قزوین " به یک دستگاه کامیون مظنون و با هماهنگي مقام قضائي آن را توقيف كردند.

وي خاطرنشان كرد : ماموران در بازرسی از خودرو توقيفي 10 تن مواد اولیه شوینده قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف و يك نفر دستگير كردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بيان اين كه كارشناسان ارزش كالاي كشف شده را 3 میلیارد ریال اعلام كردند افزود: متهم به همراه پرونده به مراجع ذيصلاح معرفي شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر