logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۷۴۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

کمک‌های نقدی شور عاطفه‌ها صَرف خرید وسایل ارتباطی برای دانش‌آموزان می‌شود

کمک‌های-نقدی-شور-عاطفه‌ها-صَرف-خرید-وسایل-ارتباطی-برای-دانش‌آموزان-می‌شود
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به جمع‌آوری 16 میلیارد ریال کمک‌های مردمی از ابتدای شروع طرح شور عاطفه‌ها تاکنون گفت: به دلیل مجازی شدن آموزش‌ها در پی شیوع بیماری کرونا، رویکرد اصلی و محوری امسال برای کمک‌های نقدی، خرید وسایل ارتباطی مانند تبلت و گوشی تلفن همراه برای دانش‌آموزان نیازمند و تحت پوشش است.

هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» از 22 شهریور به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت آغاز شده و تا 11 مهرماه سال جاری ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدف این است که برای خانواده‌ای تحت پوشش که بیش از یک فرزند دارند حداقل یک دستگاه گوشی یا تبلت تهیه شود تا بتوانند برای یادگیری دروس خود از ان استفاده کنند.

صفری با بیان اینکه امسال جمع‌آوری کمک‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، افزود: پایگاه‌هایی در روز پنج‌شنبه 27 شهریور به عنوان نمادین در داخل شهر، مستقر شدند اما تاکید بر دریافت کمک‌ها به صورت غیرحضوری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در خصوص روش‌های کمک مردم در این طرح گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند از طریق کد USSD به شماره #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شمارت کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت نسبت به اهدای کمک‌های خود اقدام کرده و یا به صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: مردم استان زنجان در سال گذشته در جشن عاطفه‌ها 4 میلیارد تومان کمک کرده بودند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر