logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۷۴۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

افرادی که واکسن آنفلوانزا را دریافت می‌کنند

افرادی-که-واکسن-آنفلوانزا-را-دریافت-می‌کنند
مرکز کنترل و پیشگیری از امراض چین پیشنهاد می‌کند گروه‌های اصلی و در خطر نخستین کسانی باشند که واکسن آنفلوانزا را دریافت می‌کنند.

به گزارش موج رسا;  به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، مرکز کنترل و پیشگیری از امراض چین پیشنهاد می‌کند گروه‌های اصلی و در خطر نخستین کسانی باشند که واکسن آنفلوانزا را دریافت می‌کنند.

از متخصصان بهداشت، کارمندان و افراد آسیب پذیر در مکان‌هایی که اجتماعات آنها از جمله مراکز مراقبت از سالمندان، خانه‌های سالمندان و خانه‌های رفاهی است، خواسته شده واکسن آنفلوانزا را بر اساس اولویت مصرف کنند.

این گروه‌ها میان چهار جمعیت کلیدی هستند که طبق پیشنهاد سی‌دی‌سی لازم است واکسن  آنفلوانزا را دریافت کنند تا همه گیری ویروس کرونا در فصل سرما را بتوان کنترل کرد.

جمعیت اصلی شامل افرادی مانند معلمان و دانش آموزان در مهدهای کودک، مدارس ابتدایی و متوسطه است؛ زندانیان و کارگران زندان، شهروندان ۶۰ ساله و بالاتر که در خانه‌های خود اقامت دارند، کودکان از شش ماه تا پنج سال، بیماران با بیماری های مزمن، اعضای خانواده و مراقبان نوزادان زیر شش ماه و زنان باردار یا زنانی که برای بارداری در فصل  آنفلوانزا آماده می‌شوند نیز در این دسته قرار می‌گیرند.

وو زونیو، متخصص اپیدمیولوژی سی‌دی‌سی چین اظهار داشت: افزایش تعداد بیماران آنفلوانزا در پاییز و زمستان پیش بینی می‌شود و احتمالا شیوع این بیماری بیشتر از سال‌های قبلی است.

وی یادآور شد: این توسعه با تلاش‌های کنترل کووید ۱۹ این کشور همخوانی خواهد داشت؛ اما شناسایی موارد COVID-۱۹ را برای متخصصان بهداشت دشوارتر می‌کند و مشکلات انزوا و فشارهای بهداشتی را به ضرر کنترل کووید ۱۹ افزایش می‌دهد.

وو زونیو در پایان گفت: یک راه حل موثر، واکسیناسیون در اسرع وقت جمعیت‌های خاص در برابر  آنفلوانزا است./ فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر