logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۷۴۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان خبر داد؛

رشد 97 درصدی ارزش معاملات بورس زنجان

رشد-97-درصدی-ارزش-معاملات-بورس-زنجان
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: ارزش مجموع معاملات سهام این منطقه در هفته گذشته بیش از 3 هزار و 896 میلیارد ریال بود که نسبت به هفته ماقبل آن 97 درصد رشد یافته است.

اصغر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی معاملات هفته گذشته در مجموع 182 میلیون و 811 هزار و 916 سهم و حق تقدیم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

وی با بیان اینکه این معاملات توسط 23 کارگزار بورس دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) انجام شده است، خاطرنشان کرد: از میان شرکت‌های معامله‌شده 71 درصد به خريد و 29 درصد بقيه به فروش سهام اختصاص داشت.

نجفی افزود: ارزش مجموع خرید سهام در این مدت بیش از 2 هزار و 759 میلیارد و 481 میلیون ریال و مجموع ارزش سهام فروخته‌شده نیز بیش از یک هزار و 137 میلیارد و 3 میلیون ریال بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: هم‌اکنون 47 شعبه کارگزاری در سطح استان فعالیت می‌کنند و توسعه شعبات کارگزاری فقط مربوط به زنجان نبوده بلکه برای دسترسی تمام آحاد جامعه به‌ویژه اقشار دورافتاده و روستاهای کم‌برخوردار نیز باید توسعه دهیم که در این راستا چند مورد در سطح شهرستان‌ها در شُرف بهره‌برداری است.

وی با اشاره به معاملات هفته ماقبل (15 تا 19 شهریورماه) اظهار داشت: طی این بازه زمانی 134 میلیون و 771 هزار و 117 سهم و حق تقدیم سهام در مجموع به ارزش بیش از یک هزار و 977 میلیارد ریال، داد و ستد شده بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر