logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۷۳۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

سهم زنجان از بزرگراه‌های کشور کمتر از یک درصد است/ رفع 50 نقطه حادثه‌خیز استان نیازمند اختصاص اعتبار

سهم-زنجان-از-بزرگراه‌های-کشور-کمتر-از-یک-درصد-است-رفع-50-نقطه-حادثه‌خیز-استان-نیازمند-اختصاص-اعتبار
استاندار زنجان گفت: در زمینه بزرگراه‌ها سهم استان زنجان کمتر از یک درصد است که ضروری است به این موضوع توجه شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در شورای ایمنی راه‌هان اظهارداشت: نقشه راه استان زنجان در همه ابعاد مدیریتی تنظیم و در حال اجرا است که در زمینه راه‌های استان نیز این نقشه راه تهیه شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تصادفات استان زنجان در مسیر منتهی به قیدار و محورهای روستایی ثبت شده است، افزود: باید اقدامات لازم برای اجرای پروژه‌های ایمنی راه در این مسیر انجام شود.

این مسئول با اشاره به سهم 8 درصدی زنجان از سهم آزاد راه های کشور، بیان داشت: در زمینه بزرگراه‌ها سهم استان زنجان کمتر از یک درصد است که ضروری است به این موضوع نیز توجه شود.

استاندار زنجان برضرورت اختصاص 100 درصدی اعتبار برای اجرای پروژه‌های مهم راه استان زنجان تاکید کرد و گفت: تقویت امکانات پلیس راه‌های استان زنجان نیز که در حال حاضر بیش از ظرفیت خود فعالیت می‌کنند، ضروری است.

حقیقی با بیان اینکه تقویت اورژانس و هلال احمر استان کمک شایانی به حل مشکلات این دو سازمان می‌کند، افزود: در خصوص عدم توجه پیمانکار زنجان – تبریز به تعهدات خود قوه قضائیه نیز وارد عمل شده و تذکرات جدی به پیمانکار این پروژه داده شده است.

وی برضرورت حل مشکل روشنایی آزاده راه زنجان – قزوین تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 50 نقطه حادثه‌خیز در استان زنجان وجود دارد که نیازمند اختصاص اعتبار لازم برای رفع این نقاط است.

استاندار زنجان ارتقای راه‌های اصلی به چهار خطه را از مهمترین اقدامات در کاهش تصادفات عنوان کرد و گفت: در صورت اختصاص اعتبار لازم این پروژه‌ها اجرایی و به بهره‌برداری می‌رسد.

حقیقی گفت: در صورت اختصاص اعتبار لازم نقشه راه‌های استان زنجان نیز عملیاتی شده و شاهد تحولات بزرگی در این زمینه خواهیم بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر