logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۷۳۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

مجلس بهبود بازار سرمایه را به وزیر اقتصاد تکلیف کرد/ برگزاری جلسات تخصصی برای حمایت از بازار

مجلس-بهبود-بازار-سرمایه-را-به-وزیر-اقتصاد-تکلیف-کرد-برگزاری-جلسات-تخصصی-برای-حمایت-از-بازار
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی موضوع بازار سرمایه مورد بحث جدی قرار گرفت گفت: در این جلسه بهبود بازار سرمایه توسط مجلس به وزیر اقتصاد تکلیف شد.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی که امروز به منظور بررسی وضعیت بازار بورس، مسکن و ارز تشکیل شده بود اظهار کرد: در این جلسه وزیر اقتصاد گزارشی از عمکلرد دولت در حوزه اقتصادی داد و نمایندگان نیز نظرات خود را اعلام کردند.

وی با تاکید براینکه در این جلسه یک سری تکالیفی جهت بهبود وضعیت بازار سرمایه به وزیر اقتصاد تکلیف شد تصریح کرد: جلسات تخصصی نیز با حضور کارشناسان این حوزه امروز و فردا جهت حمایت از بازار سرمایه تشکیل خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در این جلسه موارد و مشکلات ارزی نیز به صورت دقیق مطرح شد و نمایندگان نیز نظرات خود را جهت اصلاح وضعیت فعلی اعلام کردند.

وی با بیان اینکه اگر دولت نکاتی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت را عمل کند قطعا تاثیر گذار خواهد بود ابراز کرد: در این جلسه موضوع بازار گردانی دولت در بورس مطرح و مورد بررسی جدی قرار گرفت.

طاهری با تاکید براینکه در مورد تاثیر 7 یا 8 شرکت شاخص ساز در اختیار دولت نیز بحث‌هایی شد عنوان کرد: همچنین در مورد 75 درصد سهم‌هایی که توسط این شرکت‌ها جا‌به‌جا می‌شود نیز مواردی مطرح شد.

وی با تاکید براینکه مجلس به موضوع نظارت‌های بیشتر دولت به بازار بورس تاکید جدی داشت افزود: همچنین در خصوص شناسایی سهم‌هایی که نقش بیشتری در جابه‌جایی بازار بورس دارند نیز بحث‌هایی مطرح شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: همچنین در خصوص جریان نقدینگی بورس و اینکه این موضوع به کدام سمت در حال هدایت است نیز مباحثی طرح کردیم که از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر