logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۷۳۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
تهیه‌کننده سریال شهید شهریاری خبر داد؛

پخش سریال شهید شهریاری در اوایل سال آینده

پخش-سریال-شهید-شهریاری-در-اوایل-سال-آینده
تهیه‌کننده سریال شهید شهریاری گفت: در صورت عدم بروز مشکل، سریال شهید شهریاری از اوایل سال آینده از صدا و سیما پخش می‌شود.

مصطفی علمی‌‌فرد امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: از 10 روز گذشته کار فیلمبرداری سریال فاخر شهید شهریاری در شهر زنجان آغاز شده است و کار تصویربرداری از فضاهای قدیمی این شهر از جمله آموزش و پروش و مدارس قدیم زنجان به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز هم از محله‌های قدیمی زنجان از جمله حسینیه اعظم زنجان و بازار تصویربرداری انجام شد، افزود: کار تصویرداری در زنجان تا یک ماه آینده ادامه دارد.

تهیه‌کننده سریال شهید شهریاری خاطرنشان کرد: کار فیلمبرداری این سریال به مدت هفت ماه پیش‌‌بینی شده است که در صورت عدم بروز مشکل این سریال در اوایل سال آینده به نوبت پخش می‌‌رسد.

علمی‌فرد تصریح کرد: همزمان با کار فیلمبرداری در زمینه بحث‌های فنی کار نیز اقدامات لازم انجام می‌شود تا در زمان موعد کار ساخت این سریال به اتمام برسد.

وی در خصوص تغییر نام این سریال نیز گفت: هنوز تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است و همچنان این سریال به نام شهید شهریاری فیلمبرداری می‌شود.

به گزارش موج رسا،سریال شهید شهریاری، یکی از سریال‌‌های فاخر صدا و سیما است که این پروژه از سال ۹۶ آغاز شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد قسمت‌‌های این سریال از ۱۳ به ۴۰ قسمت رسید.

تصویربرداری این سریال هفت ماه به طول می‌کشد و ۵۰۰ نفر در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

پنج دهه از زندگی این شهید و موضوعات علمی در این سریال مورد توجه قرار می‌گیرد و از یکی از شبکه‌‌های یک یا سه در سال آینده پخش می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر