logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۷۳۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

نواقص پروتکل‌های بهداشتی مدارس به آموزش و پرورش زنجان گوشزد شده است

نواقص-پروتکل‌های-بهداشتی-مدارس-به-آموزش-و-پرورش-زنجان-گوشزد-شده-است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: نواقص رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدارس به آموزش و پرورش گوشزد شده است.

 محمد رضا صائینی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ارزیابی رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی توسط ناظران بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای ویژه برای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های اعلامی از سوی استانداری زنجان تعیین شده‌اند، افززود: پس از بررسی موارد، نقاط ضعف و مشکلات به آموزش و پرورش ارائه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در صورت مشاهده هر گونه مشکلی موارد به آموزش و پرورش استان گوشزد می‌‌شود، افزود:  نظارت سختگیرانه‌ای در خصوص مدارس انجام می‌شود تا مشکلات در پایین تر حد باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان یادآور شد: برطرف کردن مشکلات بر عهده آموزش و پرورش است و در صورتی که مطابق با دستورالعمل‌‌ها عمل نشود، تذکرات لازم داده می‌‌شود.

صائینی با بیان اینکه بازگشایی مدارس تابع شرایطی بود که به همه مدارس اعلام شده است، افزود: رعایت اصول بهداشتی و ایمنی و استفاده از ماسک برای همه دانش‌آموزان الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: کاهش تراکم کلاس‌‌های درس و حضور دانش‌آموزان به صورت شیفتی و کاهش مدت حضور در کلاس از دیگر پروتکل‌های اعلامی است که باید در مدارس رعایت شود.

این مسئول تصریح کرد: شست‌و‌شوی دست‌ها، به همراه داشتن بطری آب، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از لوازم التحریر شخصی برای دانش‌آموزان الزامی است که باید نظارت‌‌های لازم در این زمینه انجام شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر