logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۷۳۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان:

تبلیغات پذیرش بدون آزمون دانشجو به هیچ وجه مورد تایید دانشگاه پیام نور نیست

تبلیغات-پذیرش-بدون-آزمون-دانشجو-به-هیچ-وجه-مورد-تایید-دانشگاه-پیام-نور-نیست
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: تبلیغات مربوط به پذیرش بدون آزمون دانشجو به هیچ وجه مورد تایید دانشگاه پیام نور نبوده و این دانشگاه به هیچ کدام از موسساتی که تبلیغات و ثبت‌نام برای جذب دانشجو در مقاطع مختلف دارند، مجوزی صادر نکرده است.

اصغر حاج‌علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: تبلیغات دانشگاه پیام نور فقط از طریق رسانه‌های رسمی و شبکه‌های ملی و استانی بوده و ثبت‌نام نیز تنها از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون ثبت‌نام از علاقه‌مندان در مقطع کارشناسی علاوه بر آزمون سراسری به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی تا 7 مهرماه سال جاری صورت می‌پذیرد.

حاج‌علی‌اکبری در خصوص پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در آبان‌ماه به صورت بدون آزمون و به شیوه فراگیر انجام شود که بر اساس آخرین ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، لغو شده و در صورت اتخاذ تصمیمات جدید، متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان در پاسخ به زمان آغاز سال تحصیلی این دانشگاه گفت: سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور از 5 مهرماه برای ترم‌های بالاتر و از اول آبان‌ماه نیز برای دانشجویان ورودی جدید آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام کلاس‌های آموزشی دانشگاه به صورت مجازی خواهد بود.

حاج‌علی‌اکبری در خصوص تعداد دانشجویان پذیرش جدید در دانشگاه پیام نور ابراز کرد: هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست زیرا زمان ثبت‌نام به اتمام نرسیده و شرایط به دلیل شیوع بیماری کرونا منحصر به فرد است.

وی افزود: در شرایط کنونی ممکن است داوطلبان، رغبت بیشتری برای ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور داشته باشند چرا که پیام نور، دانشگاهی امن، کاملاً مجازی و دولتی است که زیر نظر وزارت علوم، فعالیت می‌کند.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر