logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۷۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

عقب ماندگی زمانی اجرای پروژه سبزه میدان جبران شده است/ بهره برداری از پروژه، مهر ماه 1400

عقب-ماندگی-زمانی-اجرای-پروژه-سبزه-میدان-جبران-شده-است-بهره-برداری-از-پروژه،-مهر-ماه-1400
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در حال حاضر عقب ماندگی زمانی پروژه سبزه میدان حل شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: پروژه سبزه میدان با سرعت خوبی در حال اجرا بوده و کل پروژه از نظر زمانی عقب ماندگی ندارد.

وی با بیان اینکه در ضلع شمالی این پروژه توقفاتی وجود داشت که در حال حاضر در حال اجرا است، افزود: همه فعالیت‌های این پروژه در زمان مقرر به پایان می‌رسد.

این مسئول بیان داشت: مهر ماه سال آینده زمان بهره‌برداری از این پروژه است که به نظر می‌رسد با توجه به سرعت‌گیری انجام پروژه این امر محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان پروژه سبزه میدان را از پروژه‌های بزرگ شهر زنجان عنوان کرد و گفت: اجرای این پروژه از مطالبات مردم است که تلاش می‌شود در زمان موعد به بهره‌برداری برسد.

راشاد با بیان اینکه در بحث تملک زمان زیادی صرف شد تا اجرای این پروژه عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: این پروژه با تغییرات زمانی متفاوت و تغییرات اجرایی مواجه بود تا به این مرحله برسد.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی ساختمان تالار شهر در این پروژه نسبت به زمان در نظر گرفته شده کند است، افزود: در چند روز اخیر از روند اجرای پروژه بازدیدهای لازم انجام می‌شود.

این مسئول بیان داشت: این پروژه به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی، اجتماعی و گردشگری محل مناسبی برای استفاده و استراحت مردم خواهد بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر