logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۷۳۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون اصل 90:

امکان رعایت پروتکل‌ها در مدارس مناطق محروم وجود ندارد/ نمره پایین آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس

امکان-رعایت-پروتکل‌ها-در-مدارس-مناطق-محروم-وجود-ندارد-نمره-پایین-آموزش-و-پرورش-در-بازگشایی-مدارس
عضو کمیسیون اصل 90 گفت: در مناطق محروم کشور امکان رعایت بسیاری از پروتکل‌های بهداشتی برای مدارس وجود ندارد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: گزارش‌هایی که مسئولان آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس می‌دهند گزارش‌های خوبی است که پروتکل‌های بهداشتی در سطح خوبی رعایت می‌شود اما گاهی گزارش‌هایی به دست ما می‌رسد که خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بازدید خود از برخی از مدارس، گفت: در بازگشایی مدارس با یک نوساناتی مواجه بودیم که این امر موجب گلایه اولیا و مدیران و نگرانی دانش‌آموزان شده است.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قبل از بازگشایی مدارس بحث ارائه دروس به صورت غیرحضوری مطرح  و چند روز مانده به بازگشایی، بحث‌های حضوری مطرح شد که این امر نیز سردرگمی در بین مردم به وجود آورد.

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه برخی زیرساخت‌ها برای بازگشایی مدارس فراهم نبود، افزود: حتی در روز اول بازگشایی شبکه شاد آماده بهره‌داری نبود و مدیران مدارس با مشکل مواجه شدند.

وی گفت: در مجموع آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس نمره قبولی پایینی می‌گیرد که ضروری است هم زیرساخت‌ها و هم رعایت پروتکل‌ها در ادامه راه بهتر انجام شود.

عضو کمیسیون اصل 90 با اشاره به اینکه در مناطق محروم امکان رعایت بسیاری از پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد، ادامه داد: باید  فکر ویژه‌ای برای این مدارس شده و ثبات در تصمیم‌گیری و مدیریت وجود داشته باشد چرا که عدم ثبات در تصمیم‌گیری به نظام تعلیم و تربیت ضربه می‌زند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر