logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۷۳۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد؛

پرداخت 80 درصد از مطالبات گندمکاران در استان زنجان

پرداخت-80-درصد-از-مطالبات-گندمکاران-در-استان-زنجان
معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تحقق پیش‌بینی خرید تضمینی 350 هزار تن گندم در استان زنجان خبرداد و گفت: امسال وضعیت خرید گندم در استان زنجان بسیار مناسب بود و در حال حاضر میزان خرید بیشتر از میزان پیش‌بینی شده رسیده است.

ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد میزان پرداختی‌های مطالبات گندمکاران اظهار کرد: 80 درصد از مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: مطالبات گندمکاران تا 23 مردادماه پرداخت شده و از مجموع 810 میلیارد تومان مطالبات 650 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه میزان خرید تضمینی هم به 318 هزار تن رسیده است تصریح کرد: میزان خرید توافقی نیز 35 هزارتن بوده که در مجموع 353 هزار تن گندم خریداری شده است.

وی با تاکید براینکه پیش‌بینی خرید تضمینی گندم 350 هزار تن بود که در حال حاضر به بیش از این میزان رسیده است گفت: خرید تضمینی همچنان ادامه دارد چون در مراحل پایانی هستیم وضعیت خرید ضعیف شده است.

رحمنی بیان کرد: تعداد مراکز خرید گندم هم محدود شده اما تعداد مراکزی که فعال هستند تا پایان شهریورماه خرید گندم را انجام می‌دهند.//ع

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ]
بیش از ی ماه هست گندم دادیم ولی هنوز از پولش خبری نیست مسولین کجایید؟
فرم ارسال نظر