logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۷۳۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ فروشان و ماهی فروشان زنجان:

قیمت تخم مرغ در زنجان به 30 هزار تومان رسید

قیمت-تخم-مرغ-در-زنجان-به-30-هزار-تومان-رسید
رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ فروشان و ماهی فروشان زنجان گفت: قیمت تخم مرغ در زنجان باز هم صعود کرده و به شانه‌ای 30 هزار تومان افزایش یافته است.

ناصر رمضانلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزایش قیمت تخم مرغ در استان زنجان اظهار کرد: در مقطعی از قیمت تخم مرغ در زنجان به قیمت حدود 22 هزار تومان برگشت اما باز هم روند صعودی به خود گرفته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر قیمت یک شانه تخم مرغ در زنجان به بیش از 30 هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ فروشان و ماهی فروشان زنجان علت این افزایش را صادرات تخم مرغ و مشکل نهاده‌ها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر مرغدارای‌ها با مشکل نهاده‌ها مواجه هستند و تهیه نهاده‌ها از بازار آزاد هزینه تولید مرغداری‌های را افزایش داده که این موضوع موجب افزایش قیمت آن در بازار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تخم مرغ در بازار زنجان کیلویی 18 تا 19 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

رمضانلو در خصوص قیمت مرغ در زنجان گفت: در حال حاضر مرغ با قیمت 16 هزار تومان عرضه می‌شود و در این روز‌های مشکلی در خصوص مرغ در بازار زنجان نداریم.

وی ابراز کرد: امیدواریم مشکل کمبود نهاده‌ها برطرف شود و تداوم این مشکل می‌تواند موجب اخلال بازار مرغ در آینده باشد.

به گزارش موج رسا با وجود اینکه تخم مرغ ارزانترین پروتئین در دسترس خانوارها به ویژه خانوارهای کم درآمد به شمار می‌رود اما اخیرا قیمت این محصول جهش چشمگیری در بازار داشته که این موضوع اقشار آسیب پذیر جامعه را در تامین این کالا با مشکلاتی مواجه کرده است.

مسئولان بخشی از علت این افزایش را اختلاف چند برابری قیمت نهاده‌های دامی با نرخ مصوب عنوان می‌کنند و برخی‌ها براین باورند که این موضوع آینده تولید را به خطر می‌اندازد.//ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر