logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۷۲۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در قالب پویش مشق احسان انجام می‌شود؛

توزیع 10 هزار بسته لوازم‌التحریر در استان زنجان

توزیع-10-هزار-بسته-لوازم‌التحریر-در-استان-زنجان
دبیر گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان زنجان گفت: در قالب پویش مشق احسان10 هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان زنجانی توزیع می‌شود.

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) بسته‌های پروتئین به منظور کمک به نیازمندان جامعه در استان توزیع می‌شود.

وی از توزیع 30 تن مرغ به صورت روزانه در استان زنجان خبرداد و گفت: این بسته‌های پروتئینی برای اقشار کم در آمد جامعه در نظر گرفته شده است.

این مسئول از پایان ثبت‌نام از گروه‌های جهادی برای توزیع بسته‌های لوازم التحریر در قالب پویش مشق احسان خبرداد و گفت: 10 هزار بسته برای توزیع در بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان آماده شده است.

دبیر گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان زنجان خاطرنشان کرد: بسته‌های پویش مشق احساس شامل کوله مدارس، لوازم التحریر و قمقه‌های آب است که ارزش هر بسته 200 هزار تومان پیش‌بینی شده است.

هادی نژاد از توزیع بسته‌های لوازم التحریر از اوایل هفته آینده در سطح استان خبرداد و گفت: این بسته‌ها در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به توزیع لوازم التحریر از سال‌های گذشته در بین دانش‌آموزان نیازمند استان، انسجام لازم در این زمینه وجود دارد، ادامه داد:  بیشتر این بسته‌ها در بین دانش‌آموزان حاشیه شهر و مناطق روستایی توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به مشارکت و آورده 40 هزار تومانی خیرین و گروه‌های جهادی استان زنجان برای تهیه بسته‌های لوازم التحریر، افزود: تلاش می‌شود تا این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر