logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۷۲۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عمرانی استاندار زنجان:

وعده مسئولان کشوری در تخصیص اعتبار ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان محقق نشد

وعده-مسئولان-کشوری-در-تخصیص-اعتبار-ورزشگاه-15-هزار-نفری-زنجان-محقق-نشد
معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مسئولان کشوری وعده تخصیص اعتبار مورد نیاز ورزشگاه 15 هزار نفری را دادند اما تا به امروز هیچ اتفاقی نیفتاده است گفت: در صورت تامین اعتبار این پروژه تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تکمیل پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان اظهار کرد: تا به این لحظه اعتباری برای این پروژه اختصاص نیافته است.

وی با تاکید براینکه موضوع اخذ اعتبار مورد برای تکمیل این پروژه به صورت مرتب پیگیری می‌شود تصریح کرد: مسئولان کشوری قول‌هایی جهت تخصیص اعتبار این پروژه دادند اما تا امروز اتفاقی نیفتاده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان بیان کرد: اگر امسال تخصیص اعتبار این پروژه انجام شود تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه در حال حاضر به 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ابراز کرد: این پروژه جزو پروژه‌های بزرگ زنجان است و اگر اعتبار مورد نیاز آن تزریق شود فاصله چندانی با افتتاح آن نداریم.

سلطانی افزود: تکمیل این پروژه شاید هم بیش از 20 میلیارد تومان نیاز داشته باشد اما با 20 میلیارد تومان قابل بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه در سفر محمدباقر نوبخت به استان زنجان نیز موضوع اعتبار این پروژه مطرح شد عنوان کرد: اگر وزیر ورزش و جوانان به استان زنجان نیز سفر کند این موضوع قطعا مطرح خواهد شد و تمام تلاش خود را بکار بستیم تا بتوانیم اعتبار مورد نیاز این پروژه را بگیریم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر