logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۷۲۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

طرح ساماندهی بازار خودرو تا دو هفته آینده نهایی می‌شود

طرح-ساماندهی-بازار-خودرو-تا-دو-هفته-آینده-نهایی-می‌شود
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تا دو هفته آینده چکش کاری طرح ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون صنایع و معادن به پایان می‌رسد.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: سه طرح در کمیسیون صنایع و معادن در حال بررسی است و جلسات مختلفی برای بررسی ابعاد مختلف این طرح‌ها با حضور اعضای کمیسیون برگزار شده است.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی بازار خودرو تدوین شده و در کمیسیون صنایع و معادن در حال بررسی است، اضافه کرد: جلسه دیگری به منظور بررسی بیشتر این طرح برگزار می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بررسی‌های لازم در خصوص قیمت، کیفیت و حذف رانت از خودرو در جلسات کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته و تلاش می‌شود تا به عنوان یکی از اولویت‌های کمیسیون صنایع و معادن طرح مطلوبی ارائه شود.

طاهری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این طرح تا دو هفته آینده مورد بررسی قرار گیرد، افزود: پس از بررسی و نتیجه‌گیری لازم در کمیسیون، این طرح برای ارائه در صحن علنی مجلس، در نوبت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بازدیدهای مختلفی از صنعت خودرو سازی نیز از سوی نمایندگان انجام شده است، یادآور شد: نمایندگان انتقاداتی به بازار خودرو داشتند و این مسئله موجب شد تا طرحی برای ساماندهی این بازار در نظر گرفته شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی‌های این هفته نیز مواردی حذف و مواردی اضافه می‌شود تا این طرح به عنوان یکی از اولویت‌های کمیسیون چکش کاری شود.

طاهری با بیان اینکه این هفته در خصوص کلیات طرح بررسی‌های لازم انجام می‌شود، ادامه داد: پس از تایید جزئیات، این طرح در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر