logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۷۲۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

طرح دو فرویتی مسکن آماده ارائه به صحن علنی مجلس است

طرح-دو-فرویتی-مسکن-آماده-ارائه-به-صحن-علنی-مجلس-است
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره اینکه طرح دوفوریتی مسکن آماده شده است گفت: این طرح در آینده نزدیک در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه طرح مسکن کمیسیون عمران آماده است اظهار کرد: این طرح در انتظار مطرح شدن در صحن علنی مجلس قرار دارد.

وی تصریح کرد: رویکردی که در این طرح دیده شده در رونق بخشی مسکن کمک خواهد کرد و طرح‌ مالیات بر خانه‌های خالی نیز در اصلاح وضعیت بازار مسکن تاثیر گذار خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: طرح دو فوریتی مسکن در چند روز جلسه آینده در صحن علنی مطرح خواهد شد و این موضوع به طور یقین بر رونق ساخت‌ و ساز‌های مسکن تاثیر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه بحث مسکن در حال حاضر یکی از معضلات بزرگ در جامعه است عنوان کرد: قیمت‌ ساخت و ساز‌های مسکن غیرمنطقی و سرسام آور بوده و اجاره بها نیز افزایش زیادی داشته است.

حسینی افزود: دولت در هفت سال گذشته ایده‌ای برای کنترل بازار مسکن نداشته و این طرح از خواسته‌های نمایندگان مجلس بود چرا که وضعیت بازار مسکن نیاز به اصلاح دارد.

وی با بیان اینکه این طرح قطعا در مجلس رای می‌آورد چون از خواسته‌های همه نمایندگان است بیان کرد: بررسی و اصلاح وضعیت مسکن جزو برنامه اولویت‌دار کمیسیون عمران قرار گرفته و این طرح با جلسات مختلف کارشناسی و با بررسی بسیار دقیق تهیه و تنظیم شده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در کلیات طرح رای نمایندگان قطعی است و جزئیات آن با حضور کارشناسان در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود و امیدواریم با این طرح بتوانیم از اقشار آسیب پذیر جامعه حمایت‌های لازم را داشته باشیم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر