logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۷۲۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

رزمایش کمک مومنانه یوم‌العباس، ولایت مداری زنجانی‌ها را به نمایش گذاشت

رزمایش-کمک-مومنانه-یوم‌العباس،-ولایت-مداری-زنجانی‌ها-را-به-نمایش-گذاشت
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: رزمایش کمک مومنانه یوم‌العباس زنجانی‌ها نشان داد که مردم زنجان در خط مقدم ولایت مداری قرار داشته و کار توام با بصیرت را انجام می‌دهند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس زنجان،اظهار داشت: یا من خبر ندارم یا عملا گام جدی در خصوص برگزاری کنگره شهدای استان برداشته نشده است و انتظار دارم این کنگره با شکوه برگزار شود که در این راستا از تجربیات استان‌های دیگر استفاده شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سالروز شهادت شهید حججی در روز 16 شهریور، افزود: نسبت به شهدا مدیون هستیم اگر چه در این زمینه دچار روزمرگی هستیم.

وی بیان اینکه قیام خونین 17 شهریور برگ مهمی برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود و کمر رژیم را شکست، افزود: این حرکت به حرکت‌های انقلاب شتاب داد و تعبیر امام راحل نیز این بود که "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود".

امام جمعه زنجان با بیان اینکه یوم‌العباس اگر برگزار می‌شد کار از دست رفته بود، افزود: یوم‌العباس زنجانی‌ها حرکت بزرگ و کار ویژه‌ای بود که باید در صدر اخبار قرار می‌گرفت.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه باید گزارش ویژه‌ای از یوم‌العباس زنجانی‌ها تهیه و مسئولان کشوری از این همت بزرگ قدردانی کنند، افزود: کمک مومنانه مردم زنجان با چنین جمعیت اندکی کار بزرگی بود که باید بیشتر به آن توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه یوم‌العباس زنجانی‌ها نشان داد که مردم زنجان در خط مقدم ولایت مداری قرار داشته و کار توام با بصیرت را انجام می‌دهند.

استاندار زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به همکاری مطلوب برای برگزاری یوم‌العباس زنجانی‌ها، اظهار داشت: نظم، چارچوب و لبیک گفتن به مقام معظم رهبری در یوم‌العباس زنجانی‌ها قابل تقدیر بود.

فتح‌الله حقیقی بیان داشت: مسئولان کشوری از اقدامات زنجانی‌ها در برگزاری مطلوب و با رعایت پروتکل‌های اعلامی تقدیر کردند.

وی گفت: در ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور رئیس جمهور، اعضای دولت، دادستان و فرماندهان نظامی و انتظامی کلیپ یوم‌العباس زنجانی‌ها پخش و وزیر کشور از این اقدام تقدیر کرد.

این مسئول تصریح کرد: در خوشبینانه‌ترین پیش‌بینی حضور 20 هزار نفری در یوم‌العباس زنجانی‌ها بود  که با مدیریت و تصمیم هوشمند هیچ کس در این روز تجمع نکردند.

استاندار زنجان بیان داشت: ارزش کمک مومنانه بسیار بالا بود که موجب شد تا هیچ تجمعی در این روز ایجاد نشود و این حرکت زنجانی‌ها الگویی برای کشور شد.

حقیقی با اشاره به کلید خوردن فیلم شهید شهریاری با حضور امیر حاتمی در زنجان، گفت: 12 مدیرعامل بانک نیز در روز سه شنبه در زنجان حضور می یابند.

وی برضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: برای خنثی کردن توطئه های دشمنان باید برنامه های این هفته به نحو مطلوبی برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر