logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۷۲۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عمرانی استاندار زنجان:

تمام تلاشمان را برای اجرای پروژه پادگان به کار بستیم/ شهرداری زنجان سراغ پروژه های دیگر برود

تمام-تلاشمان-را-برای-اجرای-پروژه-پادگان-به-کار-بستیم-شهرداری-زنجان-سراغ-پروژه-های-دیگر-برود
معاون عمرانی استاندار زنجان در مورد مشکلات و اختلافات پروژه پادگان زنجان گفت: این پروژه در شرایط کنونی قابلیت اجرا ندارد و به نظر بنده شهرداری سایر پروژه‌های اولویت‌دار شهری را پیگیری کند.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه پادگان زنجان اظهار کرد: این پروژه در مقطع فعلی نمی‌تواند اجرا شود.

وی تصریح کرد: به هر ترتیبی تلاش کردیم این پروژه را پیش ببریم ولی متاسفانه این پروژه در شرایط فعلی بنا به دلایلی قابلیت اجرا ندارد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید براینکه اعتقاد دارم این پروژه قابل حل است و می‌تواند اجرا شود افزود: توصیه بنده به شهرداری زنجان این است که پروژه‌های اولویت‌دار دیگری دارد که می‌تواند به جای این پروژه اجرا شود را دنبال کند.

وی ابراز کرد: شهرداری می‌تواند با قدرت و قوت سایر پروژه‌های اولویت‌دار خود را پیش ببرد تا اینکه بتوانیم مشکل این پروژه را نیز برطرف کنیم.

سلطانی با تاکید براینکه در حال حاضر زمینه‌ برای اجرای این پروژه در پادگان وجود ندارد افزود: در حال حاضر شهرداری اگر بخواهد معطل اجرای این پروژه باشد با بن بست مواجه می‌شود. هر چند که این پروژه نیز از جمله پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری زنجان است ولی توصیه من این است که سایر پروژه‌های مهم شهری باید به جای این پروژه مورد توجه قرار بگیرد.

معاون عمرانی استاندار زنجان خاطر نشان کرد: مشکل این پروژه در آینده قطع یقین قابل حل است و مشکلی نیست که چاره‌ای برای آن وجود نداشته باشد.

وی عنوان کرد: مبنای کار این است که باید اقدامات براساس توافقات قبلی باشد ولی متاسفانه در حال حاضر موضوعات جدیدی در این پروژه مطرح می‌شود که این امر جلوی اجرای پروژه را می‌گیرد و به نظر بنده این موضوع در آینده نه چندان دور حل می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر