logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۷۲۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله استان زنجان:

خرید بیش از 349 هزار تن گندم در استان زنجان/ در خرید تضمینی گندم رتبه نهم کشور را کسب کردیم

خرید-بیش-از-349-هزار-تن-گندم-در-استان-زنجان-در-خرید-تضمینی-گندم-رتبه-نهم-کشور-را-کسب-کردیم
مدیرکل غله استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در خرید تضمینی گندم رتبه نهم کشور را دارد گفت: میزان خرید تضمینی گندم تا به امروز به 349 هزار و 500 تن رسیده است.

محمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزان خرید گندم در استان زنجان اظهار کرد: تا به امروز بیش از 315 هزار تن با ارزش 801 میلیارد تومان خرید تضمینی گندم در استان زنجان انجام شده است.

وی با تاکید براینکه استان زنجان تا به امروز در خرید تضمینی گندم رتبه نهم کشوری را دارد تصریح کرد: میزان خرید توافقی توسط شرکت مینو نیز حدود 34 هزار و 500 تن بوده است.

مدیرکل غله استان زنجان با تاکید براینکه در آستانه تحقق 350 هزار تن پیش‌بینی شده جهاد کشاورزی در خرید گندم در استان هستیم عنوان کرد: در حال حاضر نیز خرید تضمینی گندم انجام می‌شود اما حجم خرید گندم کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه براساس دستورالعمل مرکزی و کاهش میزان خرید، مراکز خرید تضمیمی در زنجان محدود شده است ابراز کرد: تا پایان شهریور چند مرکز تعیین شده که خرید گندم را انجام می‌دهند و کشاورزان می‌توانند گندم‌های خود را به این مراکز تحویل دهند.

ایزدی در ادامه با اشاره به اینکه مطالبات گندمکاران تا 16 مرداد به میزان 532 میلیارد تومان واریز شده است عنوان کرد: براساس پیگیری‌های انجام شده امروز بخش زیادی از پرداختی‌های کشاورزان واریز می‌شود.

وی در ادامه میزان خرید تضمیمی کلزا را 517 تن به ارزش 2 هزار 274 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: همه مطالبات کشاورزان در این بخش پرداخت شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر