logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۷۲۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر ستاد انتخابات استان زنجان:

تعداد شعبات اخذ رای در زنجان و طارم افزایش نیافت/ تخلفی از طرف کاندیداها گزارش نشده است

تعداد-شعبات-اخذ-رای-در-زنجان-و-طارم-افزایش-نیافت-تخلفی-از-طرف-کاندیداها-گزارش-نشده-است
دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های لازم و کافی بودن تعداد شعب، به میزان شعبات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان اضافه نشده است.

خیرالله ترخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری انتخابات پرشور در دو شهرستان زنجان و طارم، تعداد شعبات تعیین شده 319 شعبه خواهد بود که با توجه به تصمیم‌گیری‌های انجام شده به این تعداد اضافه نشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تبلیغات کاندیداها در رادیو و تلویزیون در حال انجام است، افزود: برای آماده سازی فضای انتخاباتی در این دو شهرستانها، کاندیداها می‌توانند با دایر کردن یک دفتر در این دو شهرستان اقدام به نصب پوستر در نقاط مشخص شده نمایند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هیچ کاندیدایی حق برپایی ستاد انتخابات نخواهد داشت و تنها مجاز به راه‌اندازی یک دفتر برای نصب پوستر بدون حضور مردم هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان از ممنوع بودن توزیع اقلام تبلیغاتی توسط کاندیداها خبرداد و گفت: به دلیل احتمال انتشار ویروس کرونا، کاندیداها حق توزیع پوستر و اقلام تبلیغاتی به دست مردم را ندارند که این موضوع به کاندیداها ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور خبرنگاران در قالب کمیته اطلاع رسانی انجام شده است و قرار است خبرنگاران در ستاد انتخابات حضور داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه دور دوم انتخابات در زنجان و طارم مطابق پروتکل‌های اعلامی برگزار می‌شود، افزود: تشکیل جلسات انتخاباتی در منزل و مجالس برای کاندیداها ممنوع شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان از نظارت لازم بر نحوه تبلیغات کاندیداها خبرداد و گفت: تاکنون تخلفی گزارش نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر