logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۷۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
با حضور سردار کرمی؛

فرمانده جدید تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان زنجان معرفی شد/ معنویت رمز ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی است

فرمانده-جدید-تیپ-36-انصار-المهدی-(عج)-استان-زنجان-معرفی-شد-معنویت-رمز-ایستادگی-در-مقابل-تهاجم-فرهنگی-است

با حضور سردار کرمی؛فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، فرمانده جدید تیپ 36 انصار المهدی (عج) استان زنجان معرفی شد.

به گزارش موج رسا; مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی (عج) زنجان،صبح امروز در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه استان زنجان و با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پاسداران برگزار شد.

 فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)استان زنجان در این مراسم اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی عادی بین نیروهای مسلح نیست، سپاه باید حسین وار از انقلاب دفاع کند همانطور که حضرت سیدالشهدا(ع) در دفاع از دین و اسلام از جان گرانقدرشان گذشتند.

سردار کرمی در ادامه با اشاره به نامگذاری میلاد حضرت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار افزود: امام خمینی (ره) با این اقدام بی نظیر، راه و هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که دفاع از این و ولایتمداری است را مشخص کردند.

وی مجاهدت را رمز مهم پیروزی سپاه دانست و خاطرنشان کرد: هرجا نظام نیازمند باشد وظیفه ما سبز پوشان این است که از انقلاب دفاع کنیم .

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) ماموریت های سپاه را در زمینه های اطلاعاتی، فرهنگی، سازندگی، آگاهی و خدمت به مردم مهم دانست.

سردار کرمی هدف اصلی دشمن را که سلب ایمان، اعتقاد و باورهای دینی و عشق به شهادت است را برشمرد و تصریح کرد: با این اهداف دشمن می خواهد ما را از اعتقاداتمان دور سازد وکار را به نفع خود تمام کند .

وی با اشاره به حضور رزمندگان سپاه استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس افزود: رزمندگان استان زنجان در مناطق کردستان و جنوب کشور در قالب گردان ها و تیپ های مختلفی از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

سردار کرمی گفت: رزمندگان سپاه استان زنجان پس از دفاع مقدس نیز با حضور در مناطق غرب و شمالغرب کشور، مجاهدتهای فراوانی در مقابله با اشرار و ضد انقلاب از خود نشان دادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) رمز پیروزی را در معنویت عنوان کرد و افزود: با معنویت می شود در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کرد .

در ادامه این مراسم سردار مهدوی نژاد که از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم حضور داشت، در سخنانی با اشاره به انگیزه حضرت امام خمینی (ره) در تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایشان راه چگونه زیستن را به همه آزادمردان آموختند.

وی وجود ائمه اطهار (ع) را نعمت بزرگی عنوان کرد و گفت: وجود مبارک ائمه اطهار (ع) و نعمت هدایت از بزرگترین نعماتی است که خداوند متعال به بندگان خود عطا کرده است.

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از همان ابتدا، دشمنان زیادی در تلاش بودند تا مانع رسیدن نور الهی به بشریت شوند که پیروزی از آن خداوند بوده است.

سردار مهدوی نژاد گفت: نور الهی همان پیروزی مستضعفان بر مستکبران است که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحقق یافت.

وی اضافه کرد: دشمنان تلاش دارند تا موتور محرکه انقلاب که همان ولایتمداری و ایمان به خداست را از مردم بگیرد که حتی خواب آن را هم نخواهد دید.

در پایان این مراسم سرهنگ عباسی به عنوان فرمانده جدید تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان معرفی و از تلاش های سردار پرستار تکریم و تجلیل شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر