logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۷۲۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان خبرداد

افزایش 40 درصدی قیمت لوازم التحریر در استان زنجان

افزایش-40-درصدی-قیمت-لوازم-التحریر-در-استان-زنجان-
رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان از افزایش 40 درصدی قیمت لوازم التحریر در استان زنجان گفت: اگر تقاضای لوازم التحریر همانند سالهای گذشته باشد احتمال افزایش دوباره قیمتها وجود دارد.

اسماعیل مسلمی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه با توجه به بیماری کرونا هنوز بازار لوازم التحریر رونق ندارد اظهار کرد: با این حال نظارت بر بازار از امروز آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: نظارتها به صورت جدی انجام خواهد شد اما تا به امروز تقاضا لوازم در بازار ضعیف است.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با تاکید براینکه هنوز خیلی از خانواده ها به دنبال لباس فرم مدارس نرفتند افزود: خانواده ها منتظر تصمیمات نحوه برگزاری کلاسها هستند تا برای خرید اقدام کنند.

وی با بیان اینکه  تا به امروز در بازار مشکلی خاصی وجود ندارد، عنوان کرد: از امروز رصد در بازار انجام و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات با عاملین آنها برخورد خواهد شد.

مسلمی با اشاره به اینکه قیمت لباسهای فرم مدارس نیز نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است عنوان کرد: در خصوص نوشت افزار هم  شاهد افزایش 30 تا 40 درصدی قیمتها هستیم که بخشی از این افزایش ها قیمت ها به دلیل افزایش قیمت کاغذ اتفاق افتاده است.

وی با تاکید براینکه اگر تقاضا همانند سالهای گذشته باشد احتمال افزایش قیمتها وجود دارد اما تا به امروز قیمتها حدود 40 درصد افزایش را نشان می دهد تاکید کرد: این میزان افزایش نیز ناشی از تورم و افزایش هزینه های تولید بوده است.

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان عنوان کرد: از امروز بیشترین تمرکز بازرسان به موارد درج قیمت ها بر روی کالا و گران فروشی است.

وی خاطر نشان کرد: دراین مدت به شکایتهای مردمی به صورت جدی رسیدگی می شود و بعد از دریافت گزارشات بلافاصله بررسی میدانی انجام شده و در صورت محرز شدن تخلفات برخورد قانونی انجام خواهد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر