logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۷۲۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

14 شرکت بورسی استان زنجان برای ورود به بازار سرمایه، شناسایی شده‌اند

14-شرکت-بورسی-استان-زنجان-برای-ورود-به-بازار-سرمایه،-شناسایی-شده‌اند
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: 14 مورد از شرکت‌های بورسی این استان که در شُرف ورود به بازار سرمایه هستند، شناسایی شده و جلسات هماهنگی مختلفی برای پذیرش آن‌ها در بازار بورس نیز برگزار شده است.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه تمام این شرکت‌ها از مزایای ورود به بازار سرمایه آگاهی دارند، اظهار داشت: با این حال، تقاضا داریم برای فراهم شدن شرایط جذب و پذیرش در بازار سرمایه، همکاری لازم را با بورس منطقه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت همکاری شرکت‌های مذکور، بورس منطقه‌ای هم می‌تواند کمک‌های لازم برای رفع مشکلات نقدینگی در شرایط کنونی را داشته باشد.

نجفی تصریح کرد: شفافیت برای ورود شرکت‌ها به بازار سرامیه و همکاری با بورس منطقه‌ای، حرف اول را می‌زند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان، یکی از شرکت‌های پذیرش‌شده برای ورود به بازار بورس است که با ورود آن، امکان فروش سهام عدالت سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند فراهم می‌شود.

وی در خصوص احداث ساختمان مرکز مالی بورس اوراق بهادار استان زنجان، اظهار داشت: این افتخار است که ساختمان بورس اوراق بهادار بعد از تهران به عنوان دومین استان در زنجان احداث می‌شود.

نجفی خاطرنشان کرد: شاید در سایر شاخص‌ها، رتبه استان زنجان در کشور بین 6 تا 7 باشد اما در احداث ساختمان، دومین استان هستیم.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان افزود: پشتیبان مرکز داده (Datacenter Backup) بورس کشور نیز در این مرکز، مستقر خواهد شد که افتخار بزرگی برای استان زنجان محسوب می‌شود.

وی گفت: در این ساختمان، طبقات مختلف برای تالار بورس منطقه‌ای، بانک، بیمه و کارگزاری‌ها پیش‌بینی شده است.

نجفی تصریح کرد: زمانبندی احداث این مرکز 2 ساله است به دلیل اینکه تاکنون جلوتر از برنامه، پیش رفته است، پیش‌بینی می‌شود در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید، زوتر از موعد نیز به اتمام برسد.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر