logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۷۲۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

تبلیغات میدانی کاندیداها فقط در قالب نصب پوستر مجاز است

تبلیغات-میدانی-کاندیداها-فقط-در-قالب-نصب-پوستر-مجاز-است
فرماندار زنجان گفت: تبلیغات میدانی کاندیداها در قالب نصب پوستر انجام می‌شود و کاندیداها اجازه توزیع اقلام مختلف را ندارند.

رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: بر اساس ماده 65 قانون انتخابات نحوه برگزاری انتخابات مشخص شده است اما بر اساس شرایط موجود و ادامه انتشار ویروس کرونا، امکان توزیع اقلام تبلیغاتی از جمله بروشور و زندگینامه برای کاندیداها وجود ندارد.

وی افزود: کاندیداها می‌توانند تبلیغات خود را در قطع 50 در 70 در محل‌های تعیین شده از سوی شهرداری نصب کنند اما ستاد انتخاباتی نمی‌توانند تشکیل دهند.

این مسئول با بیان اینکه ستاد محلی برای حضور کاندیداها، حضور مردم و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ است، ادامه داد: در حال حاضر این شرایط برای کاندیداها فراهم نیست و تبلیغات تنها از طریق صدا و سیما و نصب پوستر انجام می‌شود.

فرماندار زنجان از نظارت بر تبلیغات رادیویی و تلویزیونی کاندیداها خبر داد و گفت: مرحله اول تبلیغات با توجه به قرعه‌کشی انجام شده، فردا پخش می‌شود.

عسگری یادآور شد: کاندیداها تنها در محل‌های مجاز می‌توانند تبلیغات میدانی را در قالب نصب پوستر انجام دهند.

وی توزیع هر گونه اقلام تبلیغاتی از سوی کاندیداها و طرفداران آنها را تخلف اعلام کرد و گفت: در صورت ارائه گزارش در این خصوص، برخوردهای لازم انجام می‌شود.

این مسئول بازگشایی مدارس را منوط به ارائه دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا و برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش دانست و گفت: فردا در این زمینه تصمیم نهایی اخذ می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر