logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۷۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

معلمان خواهان معیشت متوسط هستند/ میانگین حقوق معلمان به دومیلیون و 600هزار تومان رسیده است.

معلمان-خواهان-معیشت-متوسط-هستند-میانگین-حقوق-معلمان-به-دومیلیون-و-600هزار-تومان-رسیده-است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه توجه به "منزلت، معیشت، معرفت و مهارت " خواسته معلمان است، گفت: باید در راستای تحقق این نیازها تلاش شده چرا که معلمان خواهان معیشت متوسط هستند.

به گزارش موج رسا; مرتضی تمجیدی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته معلم با گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهیدان رجایی ، باهنر و مطهری و تبریک روز معلم اظهار داشت: این مراسم تقدیر از 15هزار فرهنگی در سطح استان است که در راه تحصیل دانش آموزان این مرز و بوم زحمت کشیده اند.

وی تصریح کرد: اگر کلید توسعه تعلیم و تربیت باشد معلمان محور این توسعه تلقی شده و اگر دولت و نظام بخواهند در راستای توسعه قدم بردارند باید توجه ویژه به قشر معلمان داشته باشند وهرگونه سرمایه گذاری درامرتعلیم و تربیت باعث رشد و بهبود جامعه خواهد شد .

تمجیدی با بیان اینکه توجه به منزلت، معیشت، معرفت و مهارت خواسته و نیازمعلمان است، عنوان کرد: باید در راستای تحقق این نیازها تلاش شده چرا که معلمان خواهان معیشت متوسط هستند و برای داشتن دانش آموزان توانمند نیازمند معلمان توانمند هستیم.

وی یادآور شد: اگر خواهان اجرای سند تحول بنیادین هستیم باید موضوع تعلیم و تربیت تبدیل به یک دغدغه ملی تبدیل شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: در طول سالهای اخیر دولت روند خوبی در رسیدگی یه مطالبات فرهنگیان داشته و روند خوبی آغاز است اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

وی گفت: میانگین حقوق معلمان در سال 92بالغ بر یک میلیون و دویست هزار تومان بود که در سال جاری این رقم به دومیلیون و 600هزار تومان رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه معلمان در عرصه های مختلف تاریخ کشور، ایثارگری و تعهد خودشان را نشان دادند، ابراز کرد: بر اساس ارزیابی های به عمل آماده معلمان بالاترین مرجع مورد اعتماد مردم بوده و در انتخابات پیش رو نیز در پای صندوقهای رای حاضر خواهند شد و به مردم کمک خواهند کرد که انتخاب شایسته ای داشته باشند.

وی ابراز کرد: فرهنگیان اجازه نخواهند داد عده ای برای عوام فریبی با سوء استفاده از مشکلات معلمان به آمال و اهداف سیاسی خود دست یابند و یادمان نرفته است که در چند سال گذشته به کوچکترین مخالفتها چگونه جواب داده می شد و این قشر اجازه نخواهند داد دوران سیاه گذشته باز گردد.

تمجیدی ابراز کرد: در چند سال اخیر شاهد نگاه فرهنگی دولت به قشر فرهنگیان بوده و تشکلهای معلمان فعال شده اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر