logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۷۲۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان خبرداد

پلمب ۱۳۰ بنگاه مشاور املاک متخلف در استان زنجان

پلمب-۱۳۰-بنگاه-مشاور-املاک-متخلف-در-استان-زنجان
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به برخورد با بنگاه‌های مشاور املاک در استان زنجان گفت: ۱۳۰ بنگاه مشاور املاک متخلف در استان زنجان پلمب شد.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی مشاورین املاک در استان زنجان اظهار کرد: از سال گذشته تا به امروز نسبت به ابطال پروانه بهره برداری ۴۰۰ بنگاه املاکی که فعالیت نداشتد اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه برخورد با پرونده هایی که تخلفات آنها بیشتر بوده در دستور کار قرار گرفته است تصریح کرد: در این راستا نیز بیش از ۱۳۰ مورد از بنگاه‌هایی که تخلفات گسترده داشتند پلمب شدند. 

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه واحدهایی که به صورت خودسرانه نسبت به فک پلمب خود اقدام کرده بودند با دستور دادستانی برخورد قانونی شد تاکید کرد: واحدهای صنفی که تخلفات متعدد داشتند نسبت به پلمپ آنها اقدام می‌شود. 

وی افزود: از روز گذشته برخورد با اصناف متخلف در سطح شهر زنجان آغاز شده و اگر واحد صنفی بدون اجازه به صورت غیر قانونی نسبت به فک پلمپ واحد خود اقدام کرده باشد با دستور دادستان برخورد قانونی انجام شده و نسبت به پلمب دوباره آن واحد اقدام می شود. 

موسوی با اشاره به اینکه متاسفانه اکثر تخلفاتی که در واحدهای صنفی توسط واحدهایی که مجوز فعالیت ندارند اتفاق می افتد عنوان کرد: واحدهایی که تخلفات گسترده دارند نسبت به پلمپ واحد آنها اقدام می‌شود و بعد از آن توسط دستگاه قضایی موارد تخلفات آن بررسی شده و بر مبنای دستور دستگاه قضایی با این واحدها برخورد لازم صورت می‌گیرد که ممکن است منجر به ابطال پروانه بهره برداری یک واحد متخلف شود. 

وی خاطرنشان کرد: درب برخی از واحدهای صنفی که تخلفات گسترده دارند توسط دستگاه جوش پلمب شده و سردرب آن ها بنری تحت عنوان پلمب این واحد به دلیل تخلفات گسترده نصب شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر