logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۷۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

معلمان بالاترین اعتماد را در بین مردم دارند/ مشارکت حداکثری سبب حفظ امنیت و آرامش در داخل کشور می شود

معلمان-بالاترین-اعتماد-را-در-بین-مردم-دارند-مشارکت-حداکثری-سبب-حفظ-امنیت-و-آرامش-در-داخل-کشور-می-شود

استاندار زنجان گفت: معلمان بالاترین اعتماد را دربین مردم دارند که این یک افتخار برای این قشر است که بیشترین اعتماد افراد جامعه و خانواده‎ها به این قشر است

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته معلم با تبریک مناسبتهای ماه شعبان و نیز روز معلم اظهار داشت: ماه مبارک شعبان ماه سراسر نور و معرفت بوده که ما در این ماه شاهد تقارن جشنها و حوداث ملی نیز هستیم.

وی تصریح کرد: شهادت شهید مطهری به دست گروهک تروریستی بوده است در12 اردیبهشت سال  58 یکی از روزهای بسیار تلخ در تاریخ سیاسی کشور ما محسوب می شود.

استاندار زنجان با اشاره به نام گذاری 12 اردیبهشت ماه به نام روز معلم عنوان کرد: مقتدای کسانیکه راه معلمی را برگزیده و انتخاب کرده اند شهید والا مقام استاد مطهری بوده است.

وی با اشاره به مقام والای شهید مرتضی مطهری عنوان کرد: شهید مرتضی مطهری همان کسی که امام خمینی(ره) درباره آثار ایشان به انسان ساز بودن و هدایتگر بودن تاکید داشته اند و در بیداری و آگاهی جامعه نقش کلیدی داشته‎اند.

درویش امیری  با بیان اینکه شهید مطهری در دوران قبل از انقلاب و در دوران آشوب‎های فکری ، نقش آگاه سازی افراد جامعه را برعهده گرفته بودند، خاطرنشان کرد: در دوران سختی که در دانشگاه داشتیم و دانشگاه محل تاخت و تازافکار پوچ و غلط بود استاد مطهری خود را کنار نکشیده و با ورود به دانشگاه مسئولیت رشد و آگاه سازی جامعه را به انجام دادند.

وی عنوان کرد:ایشان اسلام شناسی بود که دین و مذهب را به جامعه تبیین کرده و آنچنان از زیبایهای دین سخن می گفتند که دانشجویان و روشنفکران عشقشان به دین اسلام بیشتر می شد.

استاندار زنجان تاکید کرد: ایشان تاثیربزرگی در راه اصلاح امور داشت و اولین کسی بود که مورد خصم و کینه مخالفان و دشمنان اسلام قرار گرفت و آن گلوله که به سمت مطهری شلیک شد مغزی را که به دنبال ارائه اسلام ناب به جهان بود را نشانه گرفت.

وی تاکید کرد: معلمان باید به خودشان ببالند که از آغاز تا پایان فعالیت مسئولیت کودکان و نوجوانان جامعه را برعهده داشته و مسئولیت سنگین دانستن، خواندن و نوشتن را برعهده دارند.

درویش امیری با بیان اینکه معلم می سوزد ولی نمی سوزاند معلم هدایت می کند ولی گمراه نمی کند، گفت: معلمان باید خود مراقبت کنند که تحت هر شرایطی منزلتشان حفظ شود که حفظ این جایگاه هم برعهده جامعه و نظام و هم برعهده خود معلمان است.

استاندار زنجان با ارائه چند توصیه در خصوص انتخابات خاطرنشان کرد:مقام معظم رهبری به دقت بر مسائل و امور توجه داشته و بر دست اندرکاران تاکید بر مشارکت حداکثری و دفاع از حقوق مردم دارند.

وی مشارکت حداکثری را راه نجات کشور دانست و ابراز کرد: از سراسر جهان چشم دوخته اند تا ببینند که مردم در سی و هشتمین سال از پیروزی انقلاب تا چه میزان پای انقلاب خود ایستاده اند و مشارکت حداکثری سبب حفظ امنیت و آرامش در داخل کشور و نا امید کردن دشمنان و دولتهای خبیثی است که از این ملت کینه به دل دارند.

درویش امیری گفت: ما باید زمینه مشارکت حداکثری افراد در انتخابات را فراهم کرده و حق انتخاب با ملت است که چگونه راه خود را انتخاب کند .

وی با بیان اینکه انصاف نیست از تریبون رسانه ها برای ناامید کردن مردم استفاده شود، گفت:آیا  با دروغ و تزویر و ریا و مایوس و ناامید کردن مردم می توان به مشارکت حداکثری دست یافت این رفتارها دقیقا خلاف مشی رهبری است با این اعمال تندخویی و دروغ گویی در جامعه رواج پیدا می کند و چه کسی می تواند متن این  بداخلاقی را از جامعه پاک کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر